Onzeker...

Beardo1976

Stoppelbaard
Tja, ik ben nu een par weken bezig met de baard laten groeien. Ik weet eigenlijk niet hoe lang. Wel heb ik eerst de wangen nog geschoren,m aar dat doe ik nu ook niet meer. Ik ben alleen wat onzeker. Het wordt nu allemaal zo springerig en pluizig, dat ik me afvraag of ik er niet toch eens mee naar de barbier moet. Iemand suggesties?
IMG_0510.JPG IMG_0511.JPG IMG_0512.JPG IMG_0513.JPG
 

Boudi

Baard
Welkom! Ziet er al goed uit, je baard. Persoonlijk vind ik het nog wel meevallen, je zwerverslook. Mooi laten groeien, zou ik zeggen. Misschien olie of balsem gaan gebruiken voor de springende haartjes. Naar de barbier kan altijd nog. Als je wel gaat, maak dan heel duidelijk dat je niets van de lengte af wilt. Alleen de wangen, de hals en neklijn en evt de bakkebaarden.

Groet Boudi
 

Beardo1976

Stoppelbaard
Welkom! Ziet er al goed uit, je baard. Persoonlijk vind ik het nog wel meevallen, je zwerverslook. Mooi laten groeien, zou ik zeggen. Misschien olie of balsem gaan gebruiken voor de springende haartjes. Naar de barbier kan altijd nog. Als je wel gaat, maak dan heel duidelijk dat je niets van de lengte af wilt. Alleen de wangen, de hals en neklijn en evt de bakkebaarden.

Groet Boudi
Hallo Boudi!

Dank voor je reactie. Ik geloof dat dit soort ruggensteuntjes in deze fase erg belangrijk zijn ;-) Ik heb deze lengte al meermaals bereikt, enkel om dan zelf te beginnen met stylen, vervolgens inkorten en tenslotte helemaal afscheren. Terwijl ik eigenlijk wel denk dat ik hier even doorheen moet. Maar ik vind de tussenfase altijd wat onverzorgd...
 

Ardjan

Baardaap
Ik vind dat je een perfecte baard hebt! (Y) Feit is dat je ook zelf moet wennen aan je nieuwe look. En daar komen de opmerkingen uit je directe omgeving bij, wat dan jou onzeker maakt. Ik zeg: Volhouden! Even door de zure appel heen bijten. Niets onverzorgds aan; dit kan een hele mooi baard gaan worden! :)>
 

Beardo1976

Stoppelbaard
Ik vind dat je een perfecte baard hebt! (Y) Feit is dat je ook zelf moet wennen aan je nieuwe look. En daar komen de opmerkingen uit je directe omgeving bij, wat dan jou onzeker maakt. Ik zeg: Volhouden! Even door de zure appel heen bijten. Niets onverzorgds aan; dit kan een hele mooi baard gaan worden! :)>
Thx! Dat geeft moed. Ik stel de barbier nog een beetje uit!!!
 

Texman

Koning Baard
Ha @Beardo1976 ,
Welkom op ons leuke forum.
Je hebt nu al een hele mooie baard die je kan laten uitgroeien tot een mooie grote volle baard.(Y)(Y)(Y)
Ik vind dat hij er best netjes uitziet dus dat valt erg mee. Wat mij betreft hoef je echt niet naar een barbier.
Zoals je zelf schrijft is het een fase waar je even door heen moet.
Voor de rest ben ik het helemaal eens met @Boudi dat is een goed advies.
Een klein uitstekend haartje mag je met een schaar inkorten. Nek, hals en wangen zien er nu al erg netjes uit dus hou dat zo bij.
Succes en hou ons maar op de hoogte dat vinden we leuk.
Texman
 

Boudi

Baard
Hallo Boudi!

Dank voor je reactie. Ik geloof dat dit soort ruggensteuntjes in deze fase erg belangrijk zijn ;-) Ik heb deze lengte al meermaals bereikt, enkel om dan zelf te beginnen met stylen, vervolgens inkorten en tenslotte helemaal afscheren. Terwijl ik eigenlijk wel denk dat ik hier even doorheen moet. Maar ik vind de tussenfase altijd wat onverzorgd...

Volhouden! En even niet teveel ernaar kijken... dan zie je het ook niet ;)
 

Mart76

Baard
Welkom! Baard ziet er goed uit! De onzekerheid hoort erbij, dagelijks groeit je baard en krijg je gevoelsmatig steeds en andere look, waar je zelf steeds weer aan lijkt te moeten wennen.
Zoals ik je baard zo zie heb je, vind ik, de komende 4-6 weken geen barbier bij of schaar in je baard nodig.
Succes met je baardgroei!
 

Beardo1976

Stoppelbaard
Welkom! Baard ziet er goed uit! De onzekerheid hoort erbij, dagelijks groeit je baard en krijg je gevoelsmatig steeds en andere look, waar je zelf steeds weer aan lijkt te moeten wennen.
Zoals ik je baard zo zie heb je, vind ik, de komende 4-6 weken geen barbier bij of schaar in je baard nodig.
Succes met je baardgroei!
Thx! Dat advies neem ik ter harte en ik laat 'm nog even lekker groeien!
 
Banner image
Top