Onze goedkope tips

Laurent1965

Zware baard
@Laurent1965 Die Baard mal heb ik nog nooit gezien daar. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik meestal niet verder kom dan voorin de winkel....daar staat het wc papier. Naar binnen....rechtsom..wc-papier pakken...weer rechtsom..door de kassa en d'r weer uit. ;) Ik zal toch nog eens beter kijken. Ik heb er ooit al eens naar gevraagd hier in het forum en kreeg wat hoontjes over me heen als ik het me goed herinner. :D Geen idee waar het staat.:eek: Hoe heet zo'n ding eigenlijk echt? Ik deed zonet een zoekopdracht bij DDG (plaatjes-Baardmal) en deze stond, behalve allemaal fietsen, al op de 4de rij :confused::confused::confused::

iu

[DOUBLEPOST=1570892296][/DOUBLEPOST]
Beard shaper....


image.jpeg

Dit is de verpakking met de "baardmal", de (belachelijke) cape gebruik ik niet, kost geen drol, bij de Action, nog geen 2 Euro.
Ik volg niet nauwkeurig de hele mal, dan word het ook zo statisch, gewoon net die paar hogere haartjes veilig weg
Ik merkte dat ik steeds lager ging met de wanglijn toen ik dit niet gebruikte.
Vind het zelf praktisch, misschien niet ieders ding, maar ik gebruik hem iedere dag. :)
Ligt hier bij de scheerspullen.
 

zenn

Zware baard
Beetje een raar ding eigenlijk; want niet iedereen heeft dezelfde wanglijn. Bij de een is ie wat meer gebogen dan bij de ander, bij de een is ie hoger dan bij de ander... door de vorm van het gezicht & aanleg van de baardgroei.

"Rebecca, die meneer vraagt of wij denken dat z'n baard mal is... Mal dat betekent toch stom? Moet 'k dan maar zeggen dat we dat niet vinden..." :p
 

Mrgourmet

Baard
ik maar even op de ingrediënten van de Kruidvat- Moroccan Argan Oil gekeken, want ik zag bij aankoop al dat er nogal wat in zat.
Ik zal jullie de volledige namenlijst besparen van de 16 ingrediënten besparen, maar in het kort komt het er op neer dat je het beter niet dagelijks gebruiken kunt.
Naast maisolie, arganolie en zonnebloemolie ( mijn baard is toch geen frituurpan?), silicone en polymeren, vitamine E, 5 verschillende geurstoffen (waarvan enkele synthetisch) en kleurstof zit er eveneens biologische terpentine (limonen) in, dat huidolieën oplost (?), Alpha Isomethyl, dat allergische reacties veroorzaken kan en Butylphenil Methylpropional, dat huisirritatie, allergie en uitslag kan veroorzaken en wat zelfs wordt afgeraden te gebruiken in cosmetische producten.
Tsja, misschien gewoon gebruiken na een bezoek aan het strand en daarna weer in de kast zetten.

Ik heb deze ongeveer een jaar gebruikt.
geen klachten. totdat ik opeens flinke rode vlekken en zelfs korsten kreeg.
toen ik met deze gestopt ben is het veel beter gegaan.

denk idd toch dat dit een van de boosdoenders is bij mijzelf met uitslag af en toe.
helaas. was best n leuke olie voor paar euro. maar ja ik zal hem nooit meer gebruiken!
 
Banner image
Top