Ontevreden na 3 barbersessies

Ragnar

Stoppelbaard
Goedemorgen,

Ik zit nu ongeveer 3 maanden in mijn baardgroei en bij de eerste sessie was ik erg tevreden. De barber deed er heel weinig aan alleen paar wilde haartjes met de trimmer verwijderen.
Nu ben ik ondertussen bij twee andere barbers geweest omdat de eerste barber beetje te ver van huis werkt en voel mij nu juist een geplukte kip door de andere barbers .Ook veel te strak, ze proberen precies allemaal superstrak te gaan met een baard maar ik heb de indruk dat de baard verpest.
Of ligt het gewoon aan mij die er zo over denkt
Nu ben ik aan het twijfelen of ik mijn baard terug af moet doen en opnieuw moet beginnen of gewoon afblijven en verder moet laten groeien
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ik zeg, laten gaan.. post en foto dan zien we wat je bedoelt
Als je al iets aan lengte hebt is he mooi meegenomen toch, hoef je dat stukje niet te sparen..
Ik zeg ook niet besparen op de barbier, kies degene die je fijn vindt.
Soms kost het iets meer maar dan heb je wat een snel ook veel ergernis. .
Lekker laten groeien. ..

Verstuurd vanaf mijn SM-P600 met Tapatalk
 

Ardjan

Baardaap
Ik zou zeggen; laat voorlopig toch groeien! Dan heb je ook die ergernissen niet van een barbier! ;)
En zonder foto is het voor ons tóch moeilijk te beoordelen/te adviseren wat je precies bedoelt.:rolleyes: Dus, net wat @LuckyBasterd zegt; pak is uit met een foto! :)
Succes en welkom op het forum! (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Ragnar ,
Welkom op dit leuke forum.:)
Ik ben het geheel eens met mijn voorgangers, doorgroeien dus is ook mijn advies.
Je houd duidelijk van een iets ruigere baard dus dat moet geen probleem zijn.
Ik zou zeggen de eerste barbier beviel je goed. Ga dan voortaan daar, je hoeft niet zo vaak dus dan is de afstand niet zo erg.
En je kan natuurlijk proberen het zelf bij te gaan houden.
Succes en hou ons op de hoogte en plaats ook een foto dat vinden we leuk.
Texman:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Belangrijkste bij het bezoek aan om het even welke barbier is dat jezelf duidelijk aangeeft wat JIJ wilt.
Anders gaan ze zelf improviseren naar eigen smaak.
De mijne vraagt ELKE keer of er aan mijn snor iets moet gebeuren terwijl hij perfect weet dat die niet aangeraakt mag worden.
Idem met strak laten zetten van de kaaklijn of halslijn. Zelf duidleijk zeggen op voorhand wat je verwacht en wilt laten gebeuren.
Succes met het vervolg (Y)
 
Banner image
Top