Onnozel onderzoek

Texman

Koning Baard
Dit is echt weer zo'n onzin bericht, het rammelt aan alle kanten.
Als je echt een onderzoeker bent dan moet je je rot schamen als je op basis van 18 mannen en 23 honden zo'n conclusie durft te trekken.
 

Bolt

Zware baard
Dit is echt weer zo'n onzin bericht, het rammelt aan alle kanten.
Als je echt een onderzoeker bent dan moet je je rot schamen als je op basis van 18 mannen en 23 honden zo'n conclusie durft te trekken.

Ja inderdaad! Onnozel onderzoek dus o_O
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nee, nee, dit zeer belangwekkende pseudo-wetenschappelijk onderzoek bevestigd eerdere aannames, die nu door het gerenommeerde laboratorium van WC-Eend bewezen zijn:
1) De proefpersonen hebben Zwitserse kaas genuttigd, wat voor bacterie-kweek zorgt.
2) Bij een MRI-onderzoek kan men gerust een hond meenemen.
3) Zonder bacterieën op het lichaam zou men sterven, maar op gezichtshuid en voornamelijk in een baard horen ze niet te wonen.
4) Ook honden hebben een baard, maar verzorgen deze beter dan de mannen.

Wij van Wc-Eend adviseren dan ook: wilt u een verzorgd uiterlijk en een goede gezondheid scheer dan uw baard af en plak een poedel onder uw kin!
 

Bolt

Zware baard
Nee, nee, dit zeer belangwekkende pseudo-wetenschappelijk onderzoek bevestigd eerdere aannames, die nu door het gerenommeerde laboratorium van WC-Eend bewezen zijn:
1) De proefpersonen hebben Zwitserse kaas genuttigd, wat voor bacterie-kweek zorgt.
2) Bij een MRI-onderzoek kan men gerust een hond meenemen.
3) Zonder bacterieën op het lichaam zou men sterven, maar op gezichtshuid en voornamelijk in een baard horen ze niet te wonen.
4) Ook honden hebben een baard, maar verzorgen deze beter dan de mannen.

Wij van Wc-Eend adviseren dan ook: wilt u een verzorgd uiterlijk en een goede gezondheid scheer dan uw baard af en plak een poedel onder uw kin!
:D:D:D
 

zenn

Zware baard
Denk dat er meer mensen met vies 'hoofdhaar' rondlopen, dan er vieze baarden zijn.

En de nieuwsmedia moet je niet serieus nemen; het is een bedrijf, die alles maar publiceren om geld te verdienen zonder de feiten te checken.
Zelfde als een ziekenhuis; die zijn er niet meer om je 'beter' te maken, die laten je alles ondergaan om alleen maar aan je te kunnen verdienen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Af en toe steekt er weer zo'n onderzoek de kop op en maakt de media er een "zaak" van.

Persoonlijke hygiëne is dan ook een erg "persoonlijke" zaak dus al die algemene veronderstellingen laten we best gewoon voor wat ze zijn en dat is..........fake news :rolleyes:
 

zenn

Zware baard
Dergelijk onderzoeken zijn toch even onnozel als dergelijke artikels?https://www.hln.be/nina/style/scheer-die-baard-maar-af-de-echte-hipster-heeft-nu-een-snor~ad90dabd/
Als wij echt zouden moeten gaan doen wat de media ons allemaal wil voorkauwen ...

378d338790_1404208317_10339313_889877574359388_6238737666095681686_o__list-noup.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Op advies van het door @zenn geposte artikel ben ik na gaan denken over de "vieze" baard en het feit, dat men zich geregeld moet re-stylen om hip te blijven.

Voor velen zal het een schok zijn, maar u zult weldra wennen aan het nieuwe, flitsende uiterlijk van uw administrator en heb gekozen voor het door @zenn voorgestelde model borstelsnor, zoals populair bij mannen als Oliver Hardy, Ben Turpin en Charlie Chaplin.

Ik ga er nu ook vanuit in gezelschap, danwel op straat geen enkel commentaar over mijn gezichtsbeharing te horen.

En tevens adviseer ik u allen mijn voorbeeld te volgen!

image.jpeg
 

Yainderidoo

Zware baard
Op advies van het door @zenn geposte artikel ben ik na gaan denken over de "vieze" baard en het feit, dat men zich geregeld moet re-stylen om hip te blijven.

Voor velen zal het een schok zijn, maar u zult weldra wennen aan het nieuwe, flitsende uiterlijk van uw administrator en heb gekozen voor het door @zenn voorgestelde model borstelsnor, zoals populair bij mannen als Oliver Hardy, Ben Turpin en Charlie Chaplin.

Ik ga er nu ook vanuit in gezelschap, danwel op straat geen enkel commentaar over mijn gezichtsbeharing te horen.

En tevens adviseer ik u allen mijn voorbeeld te volgen!

Bekijk bijlage 11753
! april is toch voorbij?.....toch? Oei oei oei wat komt er over ons in dit O zo vriendelijke Baardforum....hoe m oet het nu verder??????:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

Laurent1965

Zware baard
Mag toch hopen dat dit inderdaad een grap is, een fotoshop of zo.....indien niet inderdaad een ramp, hoe nu verder.....:eek::eek::eek:
[DOUBLEPOST=1555831138][/DOUBLEPOST]Gelukkig is mijn baard geen hype, modegrill, tik of wat dan ook, vind gewoon dat hij goed bij mij en mijn persoonlijkheid past, wat anderen er van vinden zal mij aan mijn r..t roesten ! :D:D
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top