Ondanks jaren een baard, toch nog twijfel

Hartenheer

Zware baard
En dan over de baard polisher.

Gebruik al tijden met veel plezier SuperFurry voor grijze baarden.
Reden?
Zorgt dat er geen grauwe waas over de grijze baard komt.
En is zeer plezierig om me te werken. Je hoeft het niet eerst 5 minuten te verwerken voor het bruikbaar is.
Nadeel, de hold is niet sterk.

Zoals de ingewijde weten leef ik van een uitkering. En ben daarom niet in de gelukkige gelegenheid om op baard polish avontuur te gaan.

Mijn vraag is dan ook: Wat is vergelijkbaar en ook betaalbaar?

Ondanks de behandeling valt mijn haar niet uit (Y)
Maar mijn baard is totaal futloos, vandaar deze vraag.
Ben in staat om hem eraf te halen
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
Beste Willem,

Jij weet als geen ander dat dergelijke behandelingen een aanval op je immuniteitssysteem betekent. Het is niet verwonderlijk dat je dit zo voelt. We kennen elkaar persoonlijk niet en dat zal voor de meesten hier het zelfde zijn. Je hebt vast ook wel bedacht dat als je de Baard er nu afhaalt dat je dat later waarschijnlijk heel erg zeer gaat doen.
Je moet natuurlijk je eigen keuzes maken. In ieder geval fijn dat je haar niet uitvalt. Je kunt hier altijd komen om je verhaal te doen met of zonder persoonlijke berichten. Er zijn er hier velen die met jou meeleven, ook al kennen we je niet persoonlijk. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag met betrekking tot de juiste polisher met betere hold. Heren wie kan Willem verder helpen? (Y)
Groeten van Yain en een arm om je schouder ouwe reus. ;)
 

Hartenheer

Zware baard
Beste Willem,

Jij weet als geen ander dat dergelijke behandelingen een aanval op je immuniteitssysteem betekent. Het is niet verwonderlijk dat je dit zo voelt. We kennen elkaar persoonlijk niet en dat zal voor de meesten hier het zelfde zijn. Je hebt vast ook wel bedacht dat als je de Baard er nu afhaalt dat je dat later waarschijnlijk heel erg zeer gaat doen.
Je moet natuurlijk je eigen keuzes maken. In ieder geval fijn dat je haar niet uitvalt. Je kunt hier altijd komen om je verhaal te doen met of zonder persoonlijke berichten. Er zijn er hier velen die met jou meeleven, ook al kennen we je niet persoonlijk. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag met betrekking tot de juiste polisher met betere hold. Heren wie kan Willem verder helpen? (Y)
Groeten van Yain en een arm om je schouder ouwe reus. ;)

Yainderidoo, bedankt voor dit bericht.
Het doe me veel goed.
In het verleden heb je me {privé} ook al eens een tip gegeven waar ik nu veel aan heb.

Ben je er erg dankbaar voor.

Verder gaat het goed hoor, over een paar maanden is het gat in mijn kop weer dicht en gaan we vrolijk verder
[DOUBLEPOST=1555957705][/DOUBLEPOST]
Ha Willem,
Ik zou niet zo gauw weten wat is vergelijkbaar en ook betaalbaar is.
Ik heb het zelf ook meegemaakt maar vond het niet zo'n probleem.
Het was ook in een tijd dat ik behalve baardshampoo geen andere producten gebruikten.
Veel sterkte Texman:)>
Ik vind het juist wel een probleem.
Als personen zeggen zo ken ik je bijna niet meer, krijg ik juist een boost om het wel weer goed te krijgen.
 

Texman

Koning Baard
Ha Willem,
Op zich is zo'n boost natuurlijk goed maar het moet ook weer niet leiden tot meer stress want dat is niet goed voor je herstelproces.
Je schreef dat je in staat bent om je baard eraf te halen, dat zou ik zeker niet doen maar met een klein beetje inkorten komt er misschien toch wat meer fut in.
Sterkte, de andere Willem:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Ha Willem,
Op zich is zo'n boost natuurlijk goed maar het moet ook weer niet leiden tot meer stress want dat is niet goed voor je herstelproces.
Je schreef dat je in staat bent om je baard eraf te halen, dat zou ik zeker niet doen maar met een klein beetje inkorten komt er misschien toch wat meer fut in.
Sterkte, de andere Willem:)>
Ik maak me verder niet druk hoor, heb meer met dit bijltje gehakt.
Mijn grote geluk is: Boven doen ze de poort niet voor mij open en beneden zijn ze bang van me :D.

Wil alleen dat men niet aan mijn ''verzorging'' ziet dat ik me op het moment beroerd voel.
 

Hartenheer

Zware baard
Nee, natuurlijk doen ze boven die poort niet open: je zult je contributie waarschijnlijk niet betaald hebben! :D

Blijf van je baard af, maak je geen zorgen over je huidige uiterlijk en zorg nou eerst maar, dat je deze rit uitrijdt en dan wordt je weer tevreden. Blijf sterk, kerel! :)>(Y)
O, moet je dat ook al betalen?
Dan begrijp ik ook waarom die man beneden met zijn boot ervandoor ging :p
 
Banner image
Top