Olijfolie zeep

Texman

Koning Baard
Ik heb mijn bestelling binnen gekregen:)
2x kamille
1x lavendel
1x pure
Morgen ga ik de kamille proberen.
Wordt vervolgt Texman:)>

Vanmorgen de kamille gebruikt.
Het is een prima zeep mijn baard voelde wel iets droger aan dan ik gewend ben met de dr Bronner vloeibare zeep maar na de baardbalsem zag hij er prima uit. En zeker voor de prijs hoef je het niet te laten wat die is zeer goedkoop. Levering is ook prima.
Texman:)>
 

LuckyBasterd

Volle Baard
@Texman en de geuren, zelf vind ik een subtiele geur prettiger... en de reguliere zeep is wat "dof" van geur zeg maar..
Hoe sterk is deze geur? Want als je er voor het stylen S Furry smeert dan weet ik niet of het impact heeft...
 

Texman

Koning Baard
De geur van de olijfoliezeep is vrij sterk maar blijft niet lang hangen.
Je blijft de zeep wel ruiken in de badkamer.
Of ik de zeep blijf gebruiken weet ik niet. Ik gebruik al een hele tijd dr. Bronner vloeibare pepermint soap.
En de zeep van dr. Bronner vind ik toch beter. De geur is ook zeer sterk maar blijft niet lang hangen.
De pepermuntolie in de zeep geeft een heerlijk verkoelend effect en helpt heel goed tegen jeuk als je daar last van hebt. De zeep van dr. Bronner kan je kopen in een behoorlijk grote flacon en is niet duur. Ook omdat je er maar heel weinig van nodig hebt.
[DOUBLEPOST=1527521110][/DOUBLEPOST]
@Texman en de geuren, zelf vind ik een subtiele geur prettiger... en de reguliere zeep is wat "dof" van geur zeg maar..
Hoe sterk is deze geur? Want als je er voor het stylen S Furry smeert dan weet ik niet of het impact heeft...
Ha Lucky,
Ik heb net nog wat tekst toegevoegd.
Texman:)>
 
Laatst bewerkt:

LuckyBasterd

Volle Baard
Die van mij was op dus gaan kijken, 180 gr bij de tuinen voor iets meer dan 5 euro.
Een lomp massief blok....

Na deze tip ook is gekeken en jawel.. 3x 100 gram voor €4,90... incl. verzendkosten...
Zelfs 3 smaken aangeschaft!
Normaal, vanille en aloe vera.. (Sodium Olivate (Verzeepte olijfolie), Aqua (Water), Sodium Chloride (Zout), geurstof)

Pakketje was klein, zeepjes zeer handzaam zeker met mijn kleine handen...
En de geur.. aangenaam en schuimt zelfs beter dan die van de Tuinen..
Moet zeggen, schuimen is niet noodzakelijk maar merk wel dat ik het prettiger vind om te te gebruiken...

@Renem dan is je eerste verdienste al binnen :) hahahaha
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Was op zoek naar een "afsluitbaar" bakje voor de zeep... Of ze zijn Poepie duur... Of het is eltjiepo.. eigenlijk geen goede kunnen vinden. Ben ik per toeval in de spelletjeskast aan het kijken, wat zie ik... Een stok kaarten in zo'n plastic doosje..... Dus meteen... Nee dat past niet... Nou die kleine zeepjes passen dus wel... Nice! Kunnen we deze ook mee nemen op vakantie/kamp...
 

Texman

Koning Baard
Ja wie wat bewaart heeft wat.
Het valt mij op dat tegenwoordig de meest normale huishoudelijke artikelen slecht te krijgen zijn en als je wat vind dat dan de kwaliteit ook slecht is.
Dus wij bewaren veel.
Fijne vakantie :)
Texman :)>
 

drummer

Baard
Deze heb ik afgelopen week gekocht bij Turkse supermarkt. 5 blokken olijfoliezeep van 160 gram voor €2.95.
IMG_20180805_201704710.jpg
 
W

Wanderoe

Guest
Vandaag 3 stukken zeep binnen gekregen die ik woensdag besteld had. Inclusief verzendkosten slechts 4,80. Een keer puur, 1 met honing en 1 met kamille. Besteld bij https://dendres.nl/nl/

Bekijk bijlage 8217

Fijne zeepjes van Dendres!
Heb een week of twee geleden Olijfzeep naturel en Olijfzeep met honing besteld. Zeer snel geleverd!!!
De olijfzeep met honing gebruik ik hoofdzakelijk voor op het hoofd. Inclusief baard.
Persoonlijk vind ik dit fijne zeep!
 
Banner image
Top