Off-topic of toch niet?

W

Wanderoe

Guest
De meest stomme vraag van alle stomme vragen...

Wat is het nou? Is het een marketing stunt? Een verdienmodel? Of wat?

Ik kan me voorstellen dat iemand baardolie gebruikt voor snor en baard verzorging...

Maar wat is nu het verschil in Baardwax en Snorwax...???

Ik neem aan dat met baardwax ook een snor wel te temmen???

Waarschijnlijk ben ik heel dom... maar ik snap het nut niet van twee producten om gezichtsbeharing in bedwang te houden...
 
M

McSol

Guest
De meest stomme vraag van alle stomme vragen...

Wat is het nou? Is het een marketing stunt? Een verdienmodel? Of wat?

Ik kan me voorstellen dat iemand baardolie gebruikt voor snor en baard verzorging...

Maar wat is nu het verschil in Baardwax en Snorwax...???

Ik neem aan dat met baardwax ook een snor wel te temmen???

Waarschijnlijk ben ik heel dom... maar ik snap het nut niet van twee producten om gezichtsbeharing in bedwang te houden...
SNORwax...
BEARDwax...
Tja, wat moet ik nog meet zeggen...
Hahaha :confused::p:D;)
 

Texman

Koning Baard
Het verschil tussen baardwax en snorrewax is dat de snorrewax veel harder is zodat je een mooie vorm in je snor kan creëren.
Met baardwax kan dat ook wel als je snorharen niet te weerbarstig zijn.
Zelf gebruik ik nooit snorrewax of baardwax.
Ik gebruik voor mijn baard en ook mijn snor baardbalsem en dat werkt voor mij prima.
Het is beslist niet zo dat je al deze producten nodig hebt want als je baard kort is heb alleen wat baardolie nodig.
En als je baard wat langer wordt kan je naast baardolie ook balsem gaan gebruiken enz.
Ik adviseer altijd koop in het begin niet te veel en hoewel je lang doet met verzorgingsproducten zijn ze toch duur.
 
W

Wanderoe

Guest
Klopt... de producten zijn duur maar dan heb je ook wel fijne baardolie met een geurtje... Ik blijf erbij een zwembad vol baardolie met de classico geur... :rolleyes:

Dus voor mensen die een mooie vorm in de snor willen is een snorwax een must...

Ik geloof dat ik het begrijp...

Dank @Texman!(Y)
 

Giant

Zware baard
Klopt... de producten zijn duur maar dan heb je ook wel fijne baardolie met een geurtje... Ik blijf erbij een zwembad vol baardolie met de classico geur... :rolleyes:

Dus voor mensen die een mooie vorm in de snor willen is een snorwax een must...

Ik geloof dat ik het begrijp...

Dank @Texman!(Y)
Dat klopt. Als ik mijn snor superstrak wil hebben dan gebruik ik snorwax.
De vorm krijg ik er ook wel in met minder sterke/ harde middelen. Maar loop dan wel het risico dat mijn snor in de loop van de dag uit model raakt.
 
Banner image
Top