nu maar kijken wat mijn favoriet is;

Bernhardus

Stoppelbaard
Zo,mijn eerste zending olie etc is binnen.Nu maar kijken wat me bevalt.ik heb bewust wat kleinere flesje gekocht.Zo blijf ik eventueel niet zitten met een grote fles van een geur die me niet bevalt.En om dan een reden te hebben om snel weer bij te bestellen.Buiten dit setje ook uiteraard:aleppozeep en baardbalsem Old Amsterdam.
 

Bijlagen

  • IMG_7454.JPG
    IMG_7454.JPG
    769,7 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:

Bernhardus

Stoppelbaard
Leuke spulletjes wij horen graag wat je ervaringen zijn. Zelf vind ik het jammer dat er geen baardbalsem in 17 geuren is van dutchbeards zoals ze wel hebben in olie.
Ja,er moest zoiets zijn als vrouwen hebben voor hun makeup.Soort pallet met diverse geuren.Misschien een idee voor een nieuwe lijn/produkt?
 

Bijlagen

  • pps-0276_lg.jpg
    pps-0276_lg.jpg
    15,1 KB · Weergaven: 21

Nib85

Volle Baard
Leuk setje om eens te proberen.
Gaat op mn verlanglijstje.

Ik ben op het moment erg fan van de olie die je helemaal links achter hebt staan (proraso wood and spice).
 

Bernhardus

Stoppelbaard
Leuk setje om eens te proberen.
Gaat op mn verlanglijstje.

Ik ben op het moment erg fan van de olie die je helemaal links achter hebt staan (proraso wood and spice).
Ik ben daar ook wel van.ik hou van stevige aardse geuren met veel hout en dergelijke.Ik ben naar 2 dingen op zoek:een subtiele geur en een oergeur.Ik ben ook wel gecharmeerd van de Tabac olie.Samen met de geur uit het aloude witte flesje is het een heerlijke combi.
naamloos.png 375x500.28000.jpg
 
Banner image
Top