Nostalgie

Texman

Koning Baard
Ik kreeg er twee die van alles mankeerden en ik heb er 1 goeie van gemaakt.
Tijdens een stage in Amsterdam heb ik hem versleten.
Scheuren met dat ding door het vroege Amsterdam geweldig :D:D:D:D.
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik weet nog die keer in Tin Hau, al weer een tijdje terug, dat we van dat hoge gebouw afsprongen, ik was natuurlijk de oudste van ons groepje en sta wel op de foto maar dan als de fotograaf....poeh hé..wat een sprong helemaal naar Victoria Park....dat was me wat die goeie ouwe tijd :cool::eek:

iu

:p
 

Hartenheer

Zware baard
Ik weet nog die keer in Tin Hau, al weer een tijdje terug, dat we van dat hoge gebouw afsprongen, ik was natuurlijk de oudste van ons groepje en sta wel op de foto maar dan als de fotograaf....poeh hé..wat een sprong helemaal naar Victoria Park....dat was me wat die goeie ouwe tijd :cool::eek:

iu

:p

Sodemieters, dit nooit :eek::confused: :oops:

Ik word al naar als er een hoge stoeprand is :D
Zelfs nu ik in een appartement woon krijg ik kriebels in mijn maagstreek. Dus dit is niets voor Willem
 

Yainderidoo

Zware baard
10 jaar geleden heb ik zo'n pen cadeau gekregen en hij schrijft nog steeds en ik gebruik hem dagelijks :)(Y).
De meeste mobile telefoons gaan zo lang niet mee :eek::eek::D

Bekijk bijlage 18593
Zijn ze nog steeds te koop?
Ik weet nog die keer in Tin Hau, al weer een tijdje terug, dat we van dat hoge gebouw afsprongen, ik was natuurlijk de oudste van ons groepje en sta wel op de foto maar dan als de fotograaf....poeh hé..wat een sprong helemaal naar Victoria Park....dat was me wat die goeie ouwe tijd :cool:
Heb je ooit zoveel bullshit gehoord? Woehahahahahahaaaa.....:p:p:p:p:p
 

Texman

Koning Baard
Mijn eerste mobiel bestaat nog steeds. Het 06-nummer dat ik daarbij heb gekregen gebruik ik nog steeds.Bekijk bijlage 18595
Dat is heel leuk dat je er zo lang mee doet. Ik heb er onlangs 1 weggegeven aan een oude buurman.
Het was een oude outdoor telefoon van Samsung. We hadden wel een nieuw simkaartje nodig.
Toen de man in de telefoon winkel de telefoon zag werd hij bijna lyrisch want het was een heel goede telefoon.
Iedereen weer blij.
Ps. In mijn berichtje bedoelde ik eigenlijk een smartphone.
[DOUBLEPOST=1613577007][/DOUBLEPOST]
Zijn ze nog steeds te koop?
Ja hoor, o.a. bij de kantoorboekhandels en bij Bol.com vond ik ze ook.
https://www.bol.com/nl/s/?searchtex...ction=main&N=0&defaultSearchContext=media_all
 

Laurent1965

Zware baard
Een van mijn oudere broers had een pen met een schaarsgeklede dame, als je die pen op z'n kop hield werd het een dame in een zwarte, veel te grote bikini..., grote hilariteit.
Ik was een jaar of 6-7, mijn broer "al" 15-16.
Die pen zat verstopt ergens onder het bed, stiekem werd er mee gedraaid, en vooral niet te hard lachen, ze moesten er eens achter komen..
Wat waren we groen in die tijd..., wisten wij veel, waar is die tijd gebleven..? :D:D
 

Laurent1965

Zware baard
Dat waren nog eens tijden.., grotere kinderen, waaronder mijn veel oudere broers, lieten het ding een rotvaart maken, ben er meer dan eens keihard vanaf gevlogen.
Degene die het brutaalste was in het midden.., ik stond daar dus nooit. :eek:
En niemand om te troosten, of op te letten of zo, gewoon met je kapotte knieen weer erop, en weer eraf..
Niets van dat verantwoorde gedoe van tegenwoordig..
 
Banner image
Top