Nostalgie

Texman

Koning Baard
In de tijd van de illegale zeezenders hadden we naast Radio Veronica ook Radio Caroline
Radio Caroline was de eerste zeezender voor de Britse kust, die tussen 1964 en 1990 uitzond vanaf verschillende schepen op de Noordzee. Pas na 1990 ging Radio Caroline door aan de vaste wal. Ronan O'Rahilly was de belangrijkste oprichter.

85f14b8728958d565bbda427c106cc39.jpg
 

Giant

Zware baard
Bij Veronica denk ik aan het promotieteam dat ze hadden.
Je liep in de stad en werd je overvallen door een stel dames die je een lidmaatschap van Veronica probeerden aan te smeren.
Is bij mij nooit gelukt. De reactie die ik gaf konden ze niets mee.
 

Laurent1965

Zware baard
Mijn reactie tegen die dames was altijd: als jullie mannen waren was ik misschien lid geworden. Daarop hadden ze geen antwoord en dropen ze af.
:D:D

De Veronica-boot heeft lang in Maastricht aan de kade gelegen in mijn "wilde jaren", aardig wat keren langs gekomen op onconventionele uren in die tijd...., en als in -us Mestreech- de boel dicht ging reed alles naar le Carré in Luik, heden ten dage nog steeds een ruig uitgaansgebied voor gevorderden..., om pas tegen de ochtend weer naar huis te gaan..., gewoon met de auto...., heb nog eens met mijn 2CV met een kapotte band langs de A2 gestaan, midden in de nacht teut een band verwisseld in de stromende regen..., MEMORIES.... :oops::(:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ik heb nog een paar 78-toeren waaronder "Rock around the clock" van Bill Haley.
Mijn platenspeler is nog aangesloten en de oude stereo-installatie is nog volledig operationeel.
Maar van platen draaien komt het haast niet meer.
 
Banner image
Top