Nostalgie

Zyfazix

Baard
Het lijkt of die hele digitale wereld aan het doorslaan is met apps/accounts/reclame/"hulp"bots/lidmaatschappen. Ben daar op moment ook wel redelijk klaar mij en laat vaker iets staan als het nodig is een account te maken of constant reclames te zien.

Net als met andere dingen is het gewoon het beste om het simpel te houden.
 

K9Beard

Baard
Ik merk dat ik steeds vaker gebruik maak van harakirimail.com als ze een e-mailadres vragen.
kan je gewoon opgeven [email protected] (kan dus letterlijk), je mail van bedrijf Zeur, Poep & Scheet checken op harakirimail.com. En 24 uur nadat je 't gecheckt heb, deleten ze 'm weer. Scheelt me massa's spam.

Gebruik 't zo regelmatig dat ik de extensie in Firefox heb geïnstalleerd.
 

tijn

Zware baard
Ik merk dat ik steeds vaker gebruik maak van harakirimail.com als ze een e-mailadres vragen.
kan je gewoon opgeven [email protected] (kan dus letterlijk), je mail van bedrijf Zeur, Poep & Scheet checken op harakirimail.com. En 24 uur nadat je 't gecheckt heb, deleten ze 'm weer. Scheelt me massa's spam.

Gebruik 't zo regelmatig dat ik de extensie in Firefox heb geïnstalleerd.
Heeey das een goeie, dank je wel ga ik ook proberen want idd je word er gek van van al die spam mail.
 

Texman

Koning Baard
Ik merk dat ik steeds vaker gebruik maak van harakirimail.com als ze een e-mailadres vragen.
kan je gewoon opgeven [email protected] (kan dus letterlijk), je mail van bedrijf Zeur, Poep & Scheet checken op harakirimail.com. En 24 uur nadat je 't gecheckt heb, deleten ze 'm weer. Scheelt me massa's spam.

Gebruik 't zo regelmatig dat ik de extensie in Firefox heb geïnstalleerd.
Ik gebruik tegenwoordig Mailwasher Free.
Is ook het proberen waard.
 
Banner image
Top