Nog een nieuwe baard groeier hier

Costas

Stoppelbaard
Ik ben Costas en ben sinds 2 maanden een baard aan het groeien. ik ga voor de full yeard (year beard) …tot nu toe heb ik er veel plezier in en ben vooral geïnteresseerd in zelf baard olie, boter en balm maken.

groetjes,

Texman

Koning Baard
Ik ben Costas en ben sinds 2 maanden een baard aan het groeien. ik ga voor de full yeard (year beard) …tot nu toe heb ik er veel plezier in en ben vooral geïnteresseerd in zelf baard olie, boter en balm maken.

groetjes,
Welkom op ons leuke forum.
Als je forum doorzoekt kan je aardig wat vinden over baard olie, boter en balm maken.
Succes Texman:)>

Cornelis

Stoppelbaard
Dag Costas,

Ben zelf ook met de yeard bezig en nu 4 maanden onderweg. Het is een reis op onbekend terrein en met onbekende bestemming; voor mij een mooie en verrassende reis. Het heeft zoveel aspecten in zich. Een yeard is een statement en is heel wat voor jezelf en je omgeving.

Qua verzorging probeer is verschillende merken olie en balm uit. Ik denk dat je haartype belangrijk is. Mijn baard is dik en vol en de haren stug. Olie is prima als voeding, maar de vorm moet echt van een stevige balm of wax komen en dan nog red ik een hele dag niet.

Succes met juw avontuur

Costas

Stoppelbaard
ik ben nu bijna 3 maanden onderweg en ook zoals jij heb ik dus een volle stugge dikke baard dat inderdaad een balm nodig heeft om een beetje in model te blijven. Zelf gebruik ik op het moment voornamelijk alleen baardolie en af en toe baardboter en weekends een balm voor als het toch net iets langer mooi moet blijven ☺️

Banner image