Ik zou zeggen doe eens een zoekopdracht in dit forum naar het woord "nivea" en huiver. Vooral die van @ProfessorMelchior zijn hilarisch en de moeite waard om in acht (of negen?) te nemen !
Nivea, L'Oréal, mijden als de pest. Daar zitten zo veel chemische toevoegingen in, gewoon niet doen. *geldt trouwens ook voor andere 'barber' merken; altijd ff de ingrediënten checken...
Oke helder --- Dubbele posts samengevoegd, 19 jan 2021 --- Dankjewel. Dan ga ik naar iets serieuzers op zoek
Moest ook meteen aan de prof denken met die Nivea.. Daarentegen moet ik zeggen dat ik lang dagelijks de L'Oréal baardbalsem gebruik.
Heb dit een paar keer gebruikt in het verleden, en was er niet echt tevreden over. Gebruik nu Aleppo zeep en een natuurlijke conditioner. Dat bevalt me veel beter. You Can't Trim Your Way To a Big Beard!
Ik heb de wijze raad opgevolgd en Aleppo zeep gekocht. Wel vloeibaar omdat ik dat makkelijker vind om in de badkamer neer te zetten. Het ruikt naar echte oerzeep zo zonder parfum.
Laat eens horen hoe dit bevalt ? Ik gebruik zelf alleen de orginele blokken zeep uit Aleppo. IT ain't over until the fat lady sings
Ha Istawa, ik vind de zeep prettig. Doordat het in een fles zit en vloeibaar is het alsof je shampoo gebruikt maar dan voor je baard. Ik heb slechts een klein beetje nodig, echter mijn baardje is nog niet zo lang. De vloeibare Aleppo zeep kan je kopen bij Holland and Barret, was voorheen De Tuinen winkels. Succes!