Nilltris gaat voor een jaar

Macx

Baardaap
Ik heb hier een foto en daar zou je naartoe kunnen groeien, je hebt mooi haar en een mooie baard dan zou ik het lekker allemaal laten groeien zoals hier op de foto.

tumblr_pdusy9QtX71r5nn89o1_585.jpg
tumblr_pdusy9QtX71r5nn89o1_585.jpg
 

Nilltris

Baard
Ik heb hier een foto en daar zou je naartoe kunnen groeien, je hebt mooi haar en een mooie baard dan zou ik het lekker allemaal laten groeien zoals hier op de foto.

Bekijk bijlage 23143
Bekijk bijlage 23143

Dat zou wel echt ultimate endgoal zijn zeg!
[DOUBLEPOST=1668853228][/DOUBLEPOST]We zijn inmiddels weer een paar maanden ouder met z’n allen. Tijd voor een update!
Ik denk dat ik de titel van deze thread maar eens ga aanpassen naar ‘Nilltris gaat voor onbepaalde tijd’

Ik heb het gevoel dat mijn baard, na het toch wel debacle-achtig bezoekje aan de kapper, weer terug is. Ik merk wel dat ik nu vaker dan ooit met mijn sik ‘speel’. Erdoorheen borstelen met vingers, eraan draaien etc. Weten jullie of dat nou schadelijk is?

ED24F3B4-AC8F-4CFF-A0AE-AC517C9A834C.jpeg 38E22ADE-D35C-4752-9484-3CB1FB908A9C.jpeg EA5D21C7-976F-4249-8A2B-D132305D18DB.jpeg

Overigens wil ik jullie allemaal bedanken voor de support! Ik ben niet zo actief op het forum maar ik vindt het heel gaaf dat er telkens weer zulke positieve reacties te lezen zijn!
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Prachtig man! Toen ik je front foto zag Wow!
Nu alles laten groeien en alleen nog de wang en halslijn strak zetten als je dat nodig vind, verder gewoon laten groeien ook je hoofdhaar en werken naar die foto die ik je heb laten zien, dat is voor jou echt wel mogelijk. Ik ben blij voor je dat het weer heel snel de goeie kant op gaat. Je wordt weer snel die knappe ridder met wapperende haren en volle mooie baard op het paard, dat weet ik zeker.(Y):)
 

Texman

Koning Baard
Dat zou wel echt ultimate endgoal zijn zeg!
[DOUBLEPOST=1668853228][/DOUBLEPOST]We zijn inmiddels weer een paar maanden ouder met z’n allen. Tijd voor een update!
Ik denk dat ik de titel van deze thread maar eens ga aanpassen naar ‘Nilltris gaat voor onbepaalde tijd’

Ik heb het gevoel dat mijn baard, na het toch wel debacle-achtig bezoekje aan de kapper, weer terug is. Ik merk wel dat ik nu vaker dan ooit met mijn sik ‘speel’. Erdoorheen borstelen met vingers, eraan draaien etc. Weten jullie of dat nou schadelijk is?

Bekijk bijlage 23470 Bekijk bijlage 23471 Bekijk bijlage 23472

Overigens wil ik jullie allemaal bedanken voor de support! Ik ben niet zo actief op het forum maar ik vindt het heel gaaf dat er telkens weer zulke positieve reacties te lezen zijn!
Ha @Nilltris,
Je baard is inderdaad weer terug en is prachtig (Y)(Y)(Y). Ik lees dat je al een paar goede tips hebt gekregen van Macx, daar heb ik nu even niets aan toe tevoegen.
Over het spelen met je baard kan ik zeggen dat we dat allemaal wel eens doen maar toch moet je dat niet vaak doen want met je vingers kan je ook allerlei vuil in je baard brengen. Ook kunnen je haarwortels hierdoor geïrriteerd raken wat op den duur kan leiden tot haaruitval.
Wat je wel kan doen is af en toe met je hand over je baard strijken, dat geeft een heel rustig gevoel.
Groet Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Dat zou wel echt het ultieme einddoel zijn zeg!
[DOUBLEPOST=1668853228][/DOUBLEPOST]We zijn voorlopig weer een paar maanden ouder met z'n allen. Tijd voor een update!
Ik denk dat ik de titel van deze thread maar eens ga aanpassen naar 'Nilltris gaat voor onbepaalde tijd'

Ik heb het gevoel dat mijn baard, na het toch wel debacle-achtig bezoekje aan de kapper, weer terug is. Ik merk dat ik nu vaker dan ooit mijn sik 'speel' heb ontmoet. Erdoorheen borstelen met vingers, ronddraaien etc. Weten jullie of dat nou de oplossing is?

Bekijk bijlage 23470 Bekijk bijlage 23471 Bekijk bijlage 23472

Overigens wil ik jullie allemaal bedanken voor de steun! Ik ben niet zo actief op het forum, maar ik vind het heel gaaf dat er steeds weer positieve reacties te lezen zijn!
Zo ben je alweer goed opwek naar een prachtbaard.
Nu proberen om niet te veel met de sik te spelen.
Zou zonde zijn als je daardoor schade zou oplopen. Maar het ziet er prachtig uit.
 

Geert77

Baard
Dat zou wel echt ultimate endgoal zijn zeg!
[DOUBLEPOST=1668853228][/DOUBLEPOST]We zijn inmiddels weer een paar maanden ouder met z’n allen. Tijd voor een update!
Ik denk dat ik de titel van deze thread maar eens ga aanpassen naar ‘Nilltris gaat voor onbepaalde tijd’

Ik heb het gevoel dat mijn baard, na het toch wel debacle-achtig bezoekje aan de kapper, weer terug is. Ik merk wel dat ik nu vaker dan ooit met mijn sik ‘speel’. Erdoorheen borstelen met vingers, eraan draaien etc. Weten jullie of dat nou schadelijk is?

Bekijk bijlage 23470 Bekijk bijlage 23471 Bekijk bijlage 23472

Overigens wil ik jullie allemaal bedanken voor de support! Ik ben niet zo actief op het forum maar ik vindt het heel gaaf dat er telkens weer zulke positieve reacties te lezen zijn!
Ziet er al veel beter uit. Nog wat geduld en zoals Max al zei, alles laten groeien en het wordt een prachtig plaatje.
 

Nilltris

Baard
Goedemorgen baardbroeders,

Het is alweer even geleden maar hierbij hoe de baard er nu bij staat. Overigens nog steeds geen barbier gevonden (ook niet echt naar opzoek geweest). Iemand hier tips voor omgeving noordoostpolder?

Trouwens, wat ziet het forum er gelikt uit!

7A7BE9C2-CF30-4BCA-838C-6C7B996219C0.jpegAB8BE376-F82D-484A-B2D1-971199F91D49.jpegD4EB01B9-D067-4CC5-A01B-A37487A14146.jpeg
 

Macx

Baardaap
Ha Nilltris, ja ja dat gaat weer de goeie kant op, nu wel doorgaan zo en alles laten groeien, ook je haren boven, je gaat dan al echt die kant uit van de foto die ik hier gepost heb. Je snor is prachtig, je baard is heel mooi plus de rest, dan is het al een mooi plaatje hoor. Volgende keer hoop ik je te zien met droge wapperende haren en een weer vollere baard en grotere snor, net zoals op die foto die ik hier gepost heb.
Bedankt voor de leuke update en tot de volgende keer.:)(Y)
 

Peter1960

Baard
Banner image
Top