Nieuwkomer

Richard050

Stoppelbaard
Hallo heren,

Sinds iets meer dan een week geleden heb ik beslist om de scheermes weg te gooien. De wens naar een baard is te groot gebleken. Vooral de vele goede adviezen en steun richting anderen op dit forum hebben mij over de streep getrokken. Met mijn 36 jaren jong heb ik niet echt een volle baardgroei, maar ik zal eraf blijven en zien wat de komende maanden mij gaat brengen. Ik zal ook nog wat foto’s gaan bijvoegen. Top om nu onderdeel te zijn van dit mooie forum! Adviezen en/of opmerkingen zijn altijd welkom. Een baard doel heb ik overigens nog niet.

P.S. Excuses voor mijn bezweette hoofd. De hitte is maar moeilijk uit het huis te krijgen

35534F1A-17E2-4FDB-A2D0-95167CDD8DA7.jpegC3C74BB4-D977-4B72-923E-3C9F3D85554D.jpeg89E90BC1-6456-4867-83AC-55144E2C3C24.jpeg E72B4CAF-D691-4683-9C63-310D32D5D5C3.jpeg
 

RCM

Baardaap
Welkom. Goed idee van dat scheermesje, en ook een heel goed idee dat je geen doel hebt. De meeste kiezen voor baarden van mannen die ook nog eens een geweldige kop hebben. Het totaalplaatje is altijd anders en bij een ieder uniek. Ik ben ook groot voorstander om het te laten groeien zonder doel. Succes man. (Y)
 

Richard050

Stoppelbaard
Welkom. Goed idee van dat scheermesje, en ook een heel goed idee dat je geen doel hebt. De meeste kiezen voor baarden van mannen die ook nog eens een geweldige kop hebben. Het totaalplaatje is altijd anders en bij een ieder uniek. Ik ben ook groot voorstander om het te laten groeien zonder doel. Succes man. (Y)

Thanks man! Ik zou ook echt niet weten wat bij me zou passen. Is dus echt afwachten. Hoop alleen dat het snel wat voller gaat worden.
 
  • Like
Reactions: RCM

Texman

Koning Baard
Ha @Richard050 ,
Welkom op dit leuke forum.:) Goed om te lezen dat je wens naar een baard je heeft doen besluiten om je scheergerei niet meer te gebruiken.
Wat de anderen ook al schreven moet je nu een paar maanden je baard laten groeien om te kijken wat het word.
Je wangen en je nek mag je wel een beetje bijwerken anders krijg je zo'n zwerverslook (tenzij je dat zelf juist leuk vind).
Ondertussen kan je op je gemak kijken wat voor baard je wil hebben. Lang, kort of een bepaald model.
Succes met je baardreis en hou ons op de hoogte want dat vinden we leuk.
Texman:)>
 

Richard050

Stoppelbaard
Ha @Richard050 ,
Welkom op dit leuke forum.:) Goed om te lezen dat je wens naar een baard je heeft doen besluiten om je scheergerei niet meer te gebruiken.
Wat de anderen ook al schreven moet je nu een paar maanden je baard laten groeien om te kijken wat het word.
Je wangen en je nek mag je wel een beetje bijwerken anders krijg je zo'n zwerverslook (tenzij je dat zelf juist leuk vind).
Ondertussen kan je op je gemak kijken wat voor baard je wil hebben. Lang, kort of een bepaald model.
Succes met je baardreis en hou ons op de hoogte want dat vinden we leuk.
Texman:)>
Hallo Texman,

Bedankt voor de tip om nek en wangen iets bij te werken. Ik dacht dat ik niets aan mocht raken, maar fijn om te weten dat een beetje bijwerken gewoon kan. Ik zal mijn verdere baardreis zeker hier op het forum gaan delen.
 

Richard050

Stoppelbaard
Goeiedag,

Het is te lang geleden, maar in het kort komt het erop neer dat ik me volledig moest scheren.
Nu dan toch maar weer tijdelijk laten groeien. Deal met mijn vriendin. Voor onze reis straks ga ik me weer scheren, daarna laat ik het weer volledig groeien en no questions asked.
Dus ik beschouw het nu even als trial run. Zit nu ongeveer op vier weken. De dekking is niet super en best "patchy", maar er beginnen nu langzaamaan vele dunne haartjes tussendoor uit te groeien. Daar ben ik wel optimistisch over. Had de neklijn wel te hoog gezet, dat is ook weer een goed leermoment. Verder denk ik dat mijn snor ook best vol groeit. Anyways, het is dus weer even tijdelijk, maar daarna zal ik er weer vol voor gaan.

Groet,

Richard
Baard1 (2).jpg Baard2.jpg Baard3.jpg
 

Richard050

Stoppelbaard
Even een update. Na een heerlijke vakantie heb ik me alweer twee weken niet geschoren.
Een heerlijk gevoel om weer vol te gaan voor een baard!
Over een paar weken zal ik weer wat foto’s plaatsen van de voortgang.

Beard on mannen!
 
Banner image
Top