nieuwjaarskater

BobEvers

Stoppelbaard
Vuurwerkrestanten opgeruimd, koffie gezet met nog een feestelijke scheut amaretto erin en me aangemeld op baardforum. Al een paar weken geleden dit forum ontdekt en geregeld lees ik een stukje mee als mijn schoonmoeder op visite is.

Gelukkig nieuwjaar allemaal en hopelijk overleven we ook 2019.

Vanaf mijn tienerjaren laat ik mijn bakkebaarden staan en nu sinds anderhalf jaar probeer ik ook een baard te laten groeien. (zeventien jaar oud en dan Elvis bakkebaarden.. neen, ik was niet populair bij de meiden).

Mijn huidige bos kinhaar is toch zeker zes maanden. De avatar foto is zojuist genomen. Erg lang is het niet, dat komt door de flinke krullen en slagen in mijn baardhaar . Als ik het dons onder mijn kin uitrek komt er zeker nog 5 cm bij.
Eerste maanden alleen baardolie gebruikt en nu sinds een maand ook een balsem. Omdat ik Proraso wood&spice olie gebruikte ook de Proraso Balm gekocht. Prosaro Balm is vloeibaar en ik wil binnenkort zelf steverige balm maken.

gegroet en tot later.
 

Weeble

Volle Baard
Hoi @BobEvers, welkom op het forum.
Het is een goed voornemen van je om het jaar hier op het forum te beginnen. :)>(Y)
Succes alvast met het maken van een balm!
 

BobEvers

Stoppelbaard
Zojuist een topic gevonden over het zelf maken van baardolie. Is er al een topic gestart over het zelf maken van baard balm en baard wax?
 

Texman

Koning Baard
Ha @BobEvers ,
Welkom op ons leuke forum, leuk dat je mee gaat doen.
Op je avatar zie ik dat al een mooie baard hebt.
Veel plezier op het forum Texman:)>
 

zenn

Zware baard
Welkom, een goed begin van het jaar zo te horen! :D Nooit geweten dat Proraso Beardbalm vloeibaar is, hier wil 'k wel meer over weten... (Y)
 

Yainderidoo

Zware baard
Welkom Bob! Jij ook gelukkig nieuwjaar. Lees je alleen in het forum als je schoonmoeder er is? :eek: Zie ik het goed?......zit er ook al wat grijs in je baard? Mooi man! (Y)
 

Ro3l

Baard
Welkom op dit Forum

Ik heb in Polen wat baardspul aangeschaft om uit te proberen. Mijn olie was toch op dus dan kun je even kijken voor iets nieuws

Ik heb nu:
Woody's 2 in 1 beard conditioner
en
Baardolie van Schwarzkopf Got2b conditioning oil
 

BobEvers

Stoppelbaard
Welkom Bob! Jij ook gelukkig nieuwjaar. Lees je alleen in het forum als je schoonmoeder er is? :eek: Zie ik het goed?......zit er ook al wat grijs in je baard? Mooi man! (Y)

"Zit er ook al wat grijs in je baard?" Mijn eerste grijze haren kwamen in mijn baard. Total shock. Maar op mijn leeftijd is dit wel te verwachten. Kheb de eerste landing op de maan nog meegemaakt . Woodstock? I was there.. (nouja, het had gekund). Bouwjaar 1969.
 

Yainderidoo

Zware baard
"Zit er ook al wat grijs in je baard?" Mijn eerste grijze haren kwamen in mijn baard. Total shock. Maar op mijn leeftijd is dit wel te verwachten. Kheb de eerste landing op de maan nog meegemaakt . Woodstock? I was there.. (nouja, het had gekund). Bouwjaar 1969.
Ssssst...niet verder vertellen....bouwjaar 1959....en er zijn er hier nog veel ouwere.....
:cool:
 
Banner image
Top