Nieuweling

Mdbruin

Baard
Succes, lekker doorgaan zo.
De baard groei op je wangen doet me denken aan de mijne. Zodra deze langer worden wordt het mooier en valt het niet op dat er minder haren zitten. Het voordeel is dat het gelijkmatig bedekt is, geen kale plekken ertussen die je moet verbergen.
 

Rob1986

Baard
Onderkant begint al mooi dicht te groeien gaat de goede kant op. Beard on.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
Thanx!
[DOUBLEPOST=1542884626][/DOUBLEPOST]
Succes, lekker doorgaan zo.
De baard groei op je wangen doet me denken aan de mijne. Zodra deze langer worden wordt het mooier en valt het niet op dat er minder haren zitten. Het voordeel is dat het gelijkmatig bedekt is, geen kale plekken ertussen die je moet verbergen.

Heb je een foto van hoe het nu bij jou is? Ben erg benieuwd.:)>
 

Mdbruin

Baard
Volgende week wordt bij haar geknipt (kappersacademie), zal dan even een paar foto's maken in de salon.

In mijn voorstel topic staat een foto van de onverzorgde baard. Zal even kijken of ze gelijk een foto kunnen maken welke meer de zijkant zichtbaar heeft.
 

Rob1986

Baard
Volgende week wordt bij haar geknipt (kappersacademie), zal dan even een paar foto's maken in de salon.

In mijn voorstel topic staat een foto van de onverzorgde baard. Zal even kijken of ze gelijk een foto kunnen maken welke meer de zijkant zichtbaar heeft.

helemaal goed:)>
 

Rob1986

Baard
Vandaag 8 weken een baardpoging.
Wangen komen nu ook op gang.
Bakkebaarden blijven wat achter, maar dat komt wel goed.
Op naar de volgende 8 weken.:)>:)>
 

Bijlagen

  • IMG_3717.jpg
    IMG_3717.jpg
    220 KB · Weergaven: 202
  • IMG_3718.jpg
    IMG_3718.jpg
    228,3 KB · Weergaven: 211
  • IMG_3720.jpg
    IMG_3720.jpg
    212,7 KB · Weergaven: 189

Texman

Koning Baard
Ha @Rob1986 ,
Geduld is een schone zaak en de aanhouder wind.
Ik vind dat je dat beide heel goed doet.(Y)(Y)(Y)
Je zal misschien wat meer geduld moeten hebben dan anderen maar dat maakt dat jij die baard echt verdiend hebt.
Ga zo door want het gaat lukken.
Succes Texman:)>
 

Rob1986

Baard
Zal bij drie maanden weer een foto posten, eens kijken of de wangen dan dicht zijn.
Snor etc groeit wel erg goed. Tijd zal het leren.:)>:)
 

Bolt

Zware baard
Kijk dat gaat goed!
Gaat een mooie Baard worden kerel.
In het nieuwe haar mooi met die Baard pronken!
 
Banner image
Top