Nieuwe poging!

Texman

Koning Baard
Ha @Amens ,
Ik sluit mij volledig aan bij de hiervoor gemaakte opmerkingen en aanbevelingen.
Krijg je toch weer de neiging om je te gaan scheren raadpleeg ons dan eerst.
Succes Texman :)>
 

Michael86

Baard
Succes man veel sterkte en scheer de aflijning van je baard desnoods 3x in de week (doe ik ook, omdat ik scheren eigenlijk heel ontspannend vindo_O) maar verder blijf ik ook al enige tijd van mijn baard af. Op deze manier heb ik nog niet het idee gehad van hoplaa weg ermee maar eerder “even opkuisen”. Werkt voor mij perfect zo(Y):)> succes
 

Amens

Baard
Voor mijn gevoel een aantal hordes overwonnen vorige week. 2 zakelijke meetings gehad waarbij ik voorheen altijd de trimmer pakte. Dit keer niet! We groeien lekker door.
 

Bijlagen

  • EFC1449D-F09A-4A19-8A57-2267D5A49C11.jpeg
    EFC1449D-F09A-4A19-8A57-2267D5A49C11.jpeg
    891 KB · Weergaven: 32
  • A9AAB267-58FA-4C8E-BDB9-91F822644DC2.jpeg
    A9AAB267-58FA-4C8E-BDB9-91F822644DC2.jpeg
    840,6 KB · Weergaven: 32
  • 0935848B-1DAC-4283-BE47-3E2EF3DD52D3.jpeg
    0935848B-1DAC-4283-BE47-3E2EF3DD52D3.jpeg
    825,2 KB · Weergaven: 32

Texman

Koning Baard
Voor mijn gevoel een aantal hordes overwonnen vorige week. 2 zakelijke meetings gehad waarbij ik voorheen altijd de trimmer pakte. Dit keer niet! We groeien lekker door.
Probeer de lijnen goed scherp te houden dan is het altijd netjes.
Als afleiding kan bij belangrijke zakelijke vergaderingen ook extra aandacht besteden aan je outfit :cool:.
 

Amens

Baard
Probeer de lijnen goed scherp te houden dan is het altijd netjes.
Als afleiding kan bij belangrijke zakelijke vergaderingen ook extra aandacht besteden aan je outfit :cool:.
In dit stadium nog een beetje lastig te zien allemaal, wanneer het wat voller wordt zal dat ook makkelijker gaan denk ik. Thanks weer!
 

Macx

Baardaap
Hoi Amens, gebruik je baardolie en de baardborstel wel elke dag? Je mag gerust een paar druppels castor olie bij je baardolie doen hoor, castorolie stimuleert haargroei, je kunt dat ook nog mixen met pepermuntolie, lekker voor het slapen gaan erin masseren en even met de baardborstel er overheen borstelen, dat is goed voor de doorbloeding. Goed volhouden en met geduld komt baard, dat weet je hé.
Op de topic van Mohamed heb ik de mix recept voor de castorolie en pepermunt olie neergezet plus de link naar naturalheroes.nl waar je dit kunt bestellen. Ik zou het gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis, toch.
 

Amens

Baard
Wat dachten jullie van de lijn zo? Ik heb het idee dat het beter is zo.
 

Bijlagen

  • 2A0079B7-3865-45B8-B4B1-10384DFF3052.jpeg
    2A0079B7-3865-45B8-B4B1-10384DFF3052.jpeg
    956,3 KB · Weergaven: 30

Macx

Baardaap
Dit ziet er al beter uit, zeker niet hoger zetten, eerder nog wat lager. Maar je bent al goed bezig Amens.
Vanuit het midden dus boven de adamsappel zou het een mm of 12 naar beneden kunnen en dan aansluiten op de hoogte die je nu hebt bij achterin.
 

Amens

Baard
Langzamerhand zal ik hem wat laten zakken, het grootste punt van twijfel waarom alles er weer af ging was namelijk altijd de kale ruimte op de kin. Die is nu of voller, of valt minder op doordat ik de lijn wat hoger heb geplaatst. Anyway, dank weer!
 

Macx

Baardaap
Trouwens, ik neem mijn hond als grote voorbeeld. Over baardmannen gesproken!
Dit is een Schnauzer zo te zien, leuk hondje, ik heb twee maal een Kerry blue terrier gehad, in totaal 20 jaar
Dit ras moet ook elke acht weken getrimd worden, wat ik zelf deed.
 

Bijlagen

  • kerry blue terrier.jpg
    kerry blue terrier.jpg
    359,2 KB · Weergaven: 9

Macx

Baardaap
Langzamerhand zal ik hem wat laten zakken, het grootste punt van twijfel waarom alles er weer af ging was namelijk altijd de kale ruimte op de kin. Die is nu of voller, of valt minder op doordat ik de lijn wat hoger heb geplaatst. Anyway, dank weer!
Toch zie ik dat in dat minder behaarde plekje nu al meer haren gaan groeien, dus het gaat wel de goeie kant op.
 

Amens

Baard
Dit is een Schnauzer zo te zien, leuk hondje, ik heb twee maal een Kerry blue terrier gehad, in totaal 20 jaar
Dit ras moet ook elke acht weken getrimd worden, wat ik zelf deed.
Yes, Idd een schnauzer. Ik trim hem ook volledig zelf. Van plukken tot scheren van de hals en spiegel. Leuk om te doen! Ik heb 2 maal een trimworkshop gevolgd en vanaf dat moment doe ik het zelf.

Een schnauzer is wel een uitdaging qua opvoeden. Hij is nu 2 en hopelijk snel een beetje volwassen.
 
Banner image
Top