Damn Good Soap

Nieuwe poging!

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Amens, 1 apr 2020.

1. Amens

Amens Baard

He, dank je wel voor je positieve reactie! Ik heb geen updates meer geplaatst omdat ik toch (opnieuw) doorzettingsvermogen mistte.
    We gaan zeker nog wel eens weer een poging doen, ik merk dat mijn gezichtshaar zich steeds verder begint te ontwikkelen. Blijkbaar ben ik een laatbloeier.

tijn en Texman vinden dit leuk.
  2. tijn

tijn Zware baard

Beter laat dan nooit he

Amens en Texman vinden dit leuk.
  3. Macx

Macx Zware baard

Geeft helemaal niks joh! probeer je het toch gewoon nog een keertje wanneer je denk dat je het aankunt. Tis wel iets waar je wel doorzettingsvermogen voor moet hebben hé, ik bedoel je moet wel tegen een stootje kunnen als er opmerkingen worden gemaakt die minder leuk zijn, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het de volgende keer gaat lukken . Als je begint met de 2e baardreis zou ik als ik jou was ons hier wel op de hoogte houden en als er iets is van twijfel moet je dat hier aan ons laten weten zodat we je kunnen steunen en helpen. |Groetjes Max

Laatst bewerkt: 22 jan 2022
    Texman vindt dit leuk.
  4. Amens

Amens Baard

Wederom hartelijk dank! Het zal wellicht best meevallen, maar ik vind het al snel (erg) onverzorgd. Voornamelijk vanwege de lichte dekking wordt het lastig om snel iets leuks te hebben staan waar je mee verder kan werken. Er mist een beetje basis naar mijn idee. Zoals in mijn vorige post aangegeven merk ik wel steeds nog verandering. Sinds ik ondernemer ben geworden sta ik relaxter in het leven, voel ik minder 'druk' en is er ook een stuk minder stress. Wie weet helpt dat mee ;)

Macx en Texman vinden dit leuk.
  5. Amens

Amens Baard

Mede door jouw post heb ik besloten er toch maar weer eens voor te gaan. In eerste instantie laat ik een sik staan, en kijk vanuit daar verder hoe de dekking ontwikkelt. Nogmaals dank voor de bemoedigende woorden :)
    --- Dubbele posts samengevoegd, 24 aug 2022 ---
    Mede door jouw post heb ik besloten er toch maar weer eens voor te gaan. In eerste instantie laat ik een sik staan, en kijk vanuit daar verder hoe de dekking ontwikkelt. Nogmaals dank voor de bemoedigende woorden :)

Macx, Knulletje, Texman en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. tijn

tijn Zware baard

Gewoon lekker laten groeien

Macx, Amens en Texman vinden dit leuk.
  7. Texman

Texman Koning Baard

Geweldig @Amens, ik zou zeggen ga er voor (Y)(Y)(Y).

Macx en Amens vinden dit leuk.
  8. Macx

Macx Zware baard

Dat is een heel goed idee om je sik en snor te laten groeien, ik heb het al van de vorige foto's gezien, dat staat je heel goed. En intussen kun je zo nu en dan de wangen laten staan om te kijken of de dekking alweer wat verbeterd is. Dus, fijn dat je weer mee doet en ik wens je heel veel plezier met de reis.:)(Y)

Amens en Texman vinden dit leuk.
  9. Cnossemans

Cnossemans Baard

Ik vond dat je de vorige keer goed bezig was, begon er echt goed uit te zien.. Lekker laten gaan en heb geduld.. Deze keer gaat het je lukken, en een goede tijd uitgekozen voor de winter..

En gooi je scheer spullen weg, dan ben je ook niet in de verleiding..

Texman, Amens en Macx vinden dit leuk.
  10. Amens

Amens Baard

Thanks maar weer allemaal :)

Texman en Macx vinden dit leuk.
  11. Amens

Amens Baard

Hierbij nog even een update op de gevoelige plaat vastgelegd.
    2 weken geleden voor de laatste keer met een trimmer bij de sik gezeten omdat ik een bedrijfsfilm moest opnemen. Vanaf nu laat ik de sik groeien en zie ik wel wat er met de rest gebeurt. Mijn gevoel zegt dat ik de rest eerst even kort ga houden (paar mm) en vanuit daar verder te werken.

Bijgevoegde bestanden:

• 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      99,1 KB
      Weergaven:
      25
    Cnossemans vindt dit leuk.
  12. Cnossemans

Cnossemans Baard

De winter komt er aan, ik zou de baard helemaal lekker laten groeien.. diep van binnen wil je dat toch lees ik overal in je topic.. En ben je het zat om wat voor reden dan ook kun je voor het voorjaar begint altijd een sik er van maken..

Andersom zal het niet gaan..

Macx en Amens vinden dit leuk.
  13. Amens

Amens Baard

ja dat heeft ook wel weer wat, haha..

14. Macx

Macx Zware baard

Ziet er strak uit Amens, volgens mij heb je het goed gedaan, nu wel laten groeien maar wel lekker strak houden, dat lijkt me mooi staan.

Cnossemans en Amens vinden dit leuk.
  15. Amens

Amens Baard

Dank Macx! Ik hou het inderdaad strak :)

Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina