Nieuwe baard

Sherlock

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

Even voorstellen:
Ik ben Remco, 37 jaar en kom uit West-Brabant (Klundert om precies te zijn).
Sinds november ben ook ik gestopt met scheren.

Nu volop bezig met de tijd zijn werk te laten doen, inmiddels al meer haar op de kin dan op het hoofd :p
Eerste opmerkingen uit de omgeving zijn ook al binnen en gelukkig voornamelijk positief, alleen nog mijn manager overtuigen, maar dat moet goed komen:D

Erg fijn om zoveel info te kunnen vinden op dit forum, heb er al erg veel aan gehad!
Tot snel!


IMG_20190113_113433.jpg IMG_20190113_113601.jpg IMG_20190113_113720.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Sherlock ,
Welkom op ons leuke forum leuk dat je mee gaat doen.:)
In de korte tijd dat je bezig bent heb je al een hele aardige baard en snor.(Y)(Y)(Y)
Ik zie geen zwakke plekken dus als je zo door gaat dan krijg je een prachtige baard.
Ik zie dat je hem ook al mooi in vorm houd. Je bent dus prima van start gegaan met je baardreis. Goed hoor.(Y)
Hou ons op de hoogte want dat vinden we leuk.
Succes Texman:)>
 

Brumratt

Baard
Welkom hier op het forum! Je hebt al een mooie baard.

Wel vraag ik me af wat voor manager jij hebt als hij degene is die over jou baard beslist ;) Je baard ziet er prachtig uit daar kan niemand tegen zijn toch?

Veel plezier hier.
 

Sherlock

Stoppelbaard
Dank allemaal voor het warme welkom!
Tis toch een hele verandering zo opeens je baard en snor laten staan. Ik vraag me dan wel eens af hoe dat bij anderen overkomt. Want tot nu toe zeggen niet veel mensen er direct iets over.

En zonder baard lijkt wel als standaard gezien te worden ofzo.
Gelukkig ben ik inmiddels wel de twijfel zo goed als voorbij en mijn manager (nee niet mijn vrouw die vin het top! ;) Hoor ik er ook niet meer over, zal wel even de gewenning zijn geweest hé :)

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk
 

Boof72

Volle Baard
Hier ook pas sinds kort dat er een enkeling er iets van zegt. En dat is dan meestal dat het lang wordt en tijd wordt om het eraf te halen. Hahahahaha gelukkig zijn deze mensen niet wijs en laat ik ze maar l#llen.
 

Ro3l

Baard
...Want tot nu toe zeggen niet veel mensen er direct iets over.
Tja...mijn ouders zijn geen voorstanders en mijn schoonfamilie in Polen vind het super :) Mijn collegae zijn ook positief waaronder een enkeling wel heel erg positief :)

Hoe raar is het om nu foto's van een jaar terug te gaan bekijken. Zo vreemd. Lijkt echt een babyface... ben zo veranderd. Dus lekker laten groeien en genieten van de metamorfose :)
 

Texman

Koning Baard
Dank allemaal voor het warme welkom!
Tis toch een hele verandering zo opeens je baard en snor laten staan. Ik vraag me dan wel eens af hoe dat bij anderen overkomt. Want tot nu toe zeggen niet veel mensen er direct iets over.

En zonder baard lijkt wel als standaard gezien te worden ofzo.
Gelukkig ben ik inmiddels wel de twijfel zo goed als voorbij en mijn manager (nee niet mijn vrouw die vin het top! ;) Hoor ik er ook niet meer over, zal wel even de gewenning zijn geweest hé :)

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

Ha @Sherlock ,
Het is inderdaad een hele verandering want je laat tegenover iedereen zien dat geen jongen meer bent maar een volwassen man.
Soms weten mensen even niet hoe ze hierop moeten reageren en wachten af :confused:. Zodra ze merken dat jouw baard een serieuze en blijvende verandering van jouw uiterlijk is komen er wel reacties en gaan ze er ook rekening(respect) mee houden :). Fijn dat je niet meer twijfelt en doorzet want het is echt de moeite waard.
Je hebt een goeie baard die alleen maar beter kan worden, Dus schouders er onder en gaan met die baard.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top