Nieuwe baard

Baardaap

Stoppelbaard
Hallo Allemaal,
Ook ik wil me even voorstellen hier!

Ik ben Erwin en heb 4 weken geleden het besluit genomen om nu eindelijk eens mijn baard te laten groeien, ik wilde dit al geruime tijd.
Voor mijn werk was het eigenlijk altijd een beetje "not-done" maar op een gegeven moment krijg je daar maling aan :D!

Ik ben nu dus 4 weken onderweg alleen groeit mijn baard niet heel hard.
Ik heb ook niet echt een hele goede dekking en mijn kin heeft ook nog weinig haar, ik laat het de komende tijd gewoon nog groeien om te zien wat er mee gedaan kan worden.
Wel werk ik mijn neklijn een beetje bij, het moet wel enigszins verzorgd blijven ogen.
Mijn doel is om een volle baard te laten groeien, in hoeverre dit te realiseren valt is een kwestie van afwachten.

Ik ben van plan hier regelmatig een update te plaatsen.

Ben benieuwd naar alle tips en advies wat er op het forum te vinden is.

Hier de huidige stand:
IMG_2813.JPG

IMG_2815.JPG
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Erwin! En ik ben het met Bunny eens, zo slecht is het helemaal niet! Komt goed! (Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Erwin.
Zoals de anderen al aangeven is je resultaat op slechts 4 weken zeer netjes.
Veel valt er niet aan te doen behalve geduld oefenen maar het ziet er nu al veelbelovend uit hoor (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom hier baardmans Erwin (Y)
Zoals al gezegd is er niets mis mee met wat jij in slechts 4 weken al bereikt hebt,
dit gaat iets moois worden man, een beetje vertrouwen hebben en wat het moeilijkste
is ... geduld opbrengen ;)
Hou ons op de hoogte en schroom niet om dingen te vragen, als je het forum doorleest
dan kom je al veel goede tips tegen, succes met het groeien van je :)>

Groeten Hans
 

Sander

beards be like...
Dag Baardaap :) Bij mij ging het minder snel hoor. En ik heb nu na maanden nog steeds een kale plek op mijn wang :) Groeit allemaal vanzelf dicht. Inderdaad maling hebben aan wat anderen zeggen! Gaat erom wat jij (of je vriendin) wilt. :p
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom kerel!
Als dat vachtje dichtgroeit na een paar maandjes heb jij een heuse topbaard. Komt goed! :)(Y)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Dag Baardaap :) Bij mij ging het minder snel hoor. En ik heb nu na maanden nog steeds een kale plek op mijn wang :) Groeit allemaal vanzelf dicht. Inderdaad maling hebben aan wat anderen zeggen! Gaat erom wat jij (of je vriendin) wilt. :p

HIHIHI Sander dat akkefietje heb ik ook NOG STEEDS ( kin kin kin ) hahaha....:p:)>
 
Banner image
Top