Nieuwe baan nieuwe start

Remcob

Stoppelbaard
Zoals ik al vertelde in de voorstel topic heb ik besloten nu eindelijk mijn baard te laten staan tot. Nu toe ziet deze er zo uit na precies 4 weken foto. 's zijn niet optimaal maar. Ja ben. Nu eenmaal geen foto geniek figuur :)
Mochten jullie tips hebben hoor ik ze graag tot nu toe laat ik het lekker groeien knip ik alleen heel. Soms een haar weg die als een antenne eruit spring
 

Bijlagen

  • IMG_20200723_144440.jpg
    3 MB · Weergaven: 56
  • IMG_20200723_144222.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 38
  • IMG_20200723_144232.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 39
  • IMG_20200723_144252.jpg
    3,2 MB · Weergaven: 35
  • IMG_20200723_144317.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 33

rainman

Baard
Ik denk dat je neklijn wel iets te hoog zit, ik zou deze 1 tot 2 cm lager houden. Daardoor lijkt je baard voller en krijgt deze als je baard langer is ook veel meer volume.
[DOUBLEPOST=1595513129][/DOUBLEPOST]Je wang heeft wel een goede groei zo te zien, dat word over 4 weken een hele dikke baard al.
[DOUBLEPOST=1595513163][/DOUBLEPOST]wat is je uiteindelijke doel?
 

Jimmy16

Baard
Qua baardgroei zit dit helemaal snor! (Y)
Dat gaat een mooie volle worden. :)>

Als tip zou ik je halslijn een goeie 2 cm laten zakken. Je hebt (op je foto's te zien) een duidelijke lijn op je hals die de juiste hoogte aanduidt, gebruik deze. ;) Dat zal je baard een natuurlijkere look geven.

En nog een tip, probeer je punten en komma's in je post op de juiste plaats te zetten, dat leest ietsje vlotter voor je medeforumleden :p.

In ieder geval welkom op het forum en let it grow! :)>:)>
 

Remcob

Stoppelbaard
Bedankt alvast voor de reactie,s
Punten en komma, 's. Ben er alles. Behalve goed in maar probeer er aan te denken.
Mijn doel is een volle baard lengte of model tja eigenlijk nog geen idee, eerst maar eens kijken wat mogelijk is en wat zal staan.
Zowieso nu eerst maar eens de neklijn laten zakken en uitvogelen welke natuurlijke streep er bedoeld word
 

Rothbeard62

Volle Baard
Welkom @Remcob! Je hebt een goede baardgroei. Wil je verder dan is het inderdaad aan te raden om je halslijn flink te laten zakken.

Heb geduld en werd de komende tijd niet te kritisch op je baardgroei. Het resultaat zal vast heel mooi zijn! Succes met je baardreis! :)>(Y)
 

Jimmy16

Baard
Deze lijn ;)
Voor zover ik kan uitmaken aan je foto's, lijkt dit bij jou de overgang van kin naar hals. Misschien ietsje te laag voor een korte baard, maar als je een volle Baard wil, mag je dit wel hebben.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200723-192654_Chrome.jpg
    Screenshot_20200723-192654_Chrome.jpg
    887,5 KB · Weergaven: 42

Skaggy

Volle Baard
Hoi Remco, in jouw voorstel Topic schreef ik al dat aan jouw Avatar te zien het een mooi exemplaar gaat worden. De foto’s bevestigen: dit gaan een mooie baard en snor worden. Succes met groeien en veel plezier hier. (Y):)>
 
Banner image
Top