Nieuw op dit forum :P

Nib85

Volle Baard
Ik hou van dit soort filmpjes, helemaal als het een goede afgewogen keuze is geweest. (Y)
Met het risico op een ban: ergens hoopte ik stiekem dat de snor er ook af ging, was wel benieuwd.

Fantastische baard had je, misschien komt er ooit weer een mooie versie van terug (eigenlijk ben je het haast verplicht aan je baardgroei ;)).
Ben je er al uit wat je met je snor gaat doen?
 

bovlap

Stoppelbaard
R.I.P.

286ccb0ed7467cc3000b5831feac2c07.jpg


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

bovlap

Stoppelbaard
Ik hou van dit soort filmpjes, helemaal als het een goede afgewogen keuze is geweest. (Y)
Met het risico op een ban: ergens hoopte ik stiekem dat de snor er ook af ging, was wel benieuwd.

Fantastische baard had je, misschien komt er ooit weer een mooie versie van terug (eigenlijk ben je het haast verplicht aan je baardgroei ;)).
Ben je er al uit wat je met je snor gaat doen?

Hi nib85,

Thanks voor de complimenten! Ik denk dat er in de toekomst zeker weer een lange baard aan zot te komen!
Zie vorige bericht ;)

Groeten bovlap

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

bovlap

Stoppelbaard
Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie?

Na het trimmen van de snor en baard. Ben ik uiteindelijk weer begonnen met het groeien van een grote snor en kleine baard. Ik ben van plan de snor nog langer te laten groeien en de baard ongeveer hetzelfde te houden.
Ik had laatst een video geplaatst op mijn kanaal wat ik elke zondag doen qua trimmen. Als jullie het interessant vinden stuur ik de link ook mee.
Het duurde even voordat ik weer wat posten vanwege gezondheidsklachten.

Bedankt allemaal


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

Rainai

Baard
Allejezus, jij kan er wat van! Respect to you!
Ik checkte jouw twee Youtube-filmpjes. Jouw snor ziet er goed en mooi uit!

Gebruik jij maar een spiegel of zon spiegelkast met 3 spiegels?
En krulde jouw snor niet binnen in jouw mond?


Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie?

Na het trimmen van de snor en baard. Ben ik uiteindelijk weer begonnen met het groeien van een grote snor en kleine baard. Ik ben van plan de snor nog langer te laten groeien en de baard ongeveer hetzelfde te houden.
Ik had laatst een video geplaatst op mijn kanaal wat ik elke zondag doen qua trimmen. Als jullie het interessant vinden stuur ik de link ook mee.
Het duurde even voordat ik weer wat posten vanwege gezondheidsklachten.

Bedankt allemaal


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 
Banner image
Top