Nieuw Lid!

Borthon

Stoppelbaard
Goeden avond,

Leuk dat er een baarden forum is!

Even voorstellen, ik ben Rob en ben 24 jaar. Dit is de eerste x dat ik een baard laat groeien. Ben nu al redelijk op weg, ik zit nu alleen in een moeilijke periode want weet echt niet hoe verder. Ben nog niet bij een barbier geweest, want weet niet wie er wel echt goed is. Ik kom uit omgeving zaanstad.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoi Rob en welkom op het forum (Y)

Als Belg zijnde kan ik je helaas geen raad geven wat de barbier betreft maar anderen zullen je wel kunnen bijstaan met raad en daad.

Wat je gevoel betreft van "ik weet niet hoe verder" dat is erg herkenbaar. Zelf wacht ik gewoon nog wat af om te kijken wat er nadien kan gedaan worden. Afknippen kan altijd, bijgroeien duurt altijd wat langer ;)

Succes met de keuzes :)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom Rob!
Je baard is al een flinke! Ziet er goed uit. Zeker als je dat zelf in model hebt gegroomed. (Y)
Als dit ongeveer de lengte zou zijn die je wenst te behouden zou ik het nog even laten doorgroeien. Bij een barbier kunnen ze m dan terugzetten naar deze lengte en dan zul je zien dat hij voller en dikker lijkt.
Wat Cowboy zegt is goede raad. Knippen gaat sneller dan groeien. En dat leidt vaak tot spijt. ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
off topixx :

members staat nu op 95:cool::D(Y)
BF gaat naar de 100 leden-tal:p:)>:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Borthon

Stoppelbaard
Hallo, iedereen bedankt voor alle tips en dit warme welkom! Heb sinds gister baardwax en het werkt fantastisch. Het ziet er gewoon naturel uit maar je houdt toch de wilde haren binnen baard ;)
 
Banner image
Top