Nieuw lid, eerste keer baard laten groeien!

Je hebt wel haargroei op je wangen zie ik.
Gewoon de tijd geven. Het groeit vanzelf dicht.
Had het zelfde probleem namelijk. De kale(re) plekken vullen zich later wel op naarmate de haren langer worden.
 
Week 6 voorbij:

Bekijk bijlage 19074 Bekijk bijlage 19075 Bekijk bijlage 19076

M'n soul patch begint redelijk uit te steken nu. Valt dat weer naar beneden zodra het langer wordt? Tips om dit beter onder controle te houden?

Gaat lekker! Bij mij was dat ook idd, af en toe even borstelen/kammen en ik smeerde altijd een klein beetje baardbalsem op de patch in de ochtend dan blijft ie goed zitten. Word vanzelf lang genoeg zodat ie in je baard mee gaat.
 
Gaat lekker! Bij mij was dat ook idd, af en toe even borstelen/kammen en ik smeerde altijd een klein beetje baardbalsem op de patch in de ochtend dan blijft ie goed zitten. Word vanzelf lang genoeg zodat ie in je baard mee gaat.
Thanks! Ik borstel nu 2/3x per dag alles naar beneden. Even kijken of een product gaat helpen met het blijven zitten. Deze haartjes zijn behoorlijk eigenwijs. :p



Nog een foto van 6 weken groei, met iets meer afstand en minder flits (geeft klein beetje beter beeld volgens mij):
20210329_215337.jpg
 

Texman

Koning Baard
Als je je soulpache niet onder controlle kan krijgen kan je doen wat @Beardnewbe aanbeveelt (Y).
Als je een dikke begroeiing hebt direct onder de soulpache kan je deze ook kort houden en er een model in aanbrengen.
Ik doe dat regelmatig zelf ook. Op je foto heb ik aangegeven wat ik bedoel.
Succes Texman :)>

20210329_205322.jpg
 
Als je je soulpache niet onder controlle kan krijgen kan je doen wat @Beardnewbe aanbeveelt (Y).
Als je een dikke begroeiing hebt direct onder de soulpache kan je deze ook kort houden en er een model in aanbrengen.
Ik doe dat regelmatig zelf ook. Op je foto heb ik aangegeven wat ik bedoel.
Succes Texman :)>

Bekijk bijlage 19082
Thanks voor de info!

Bijwerken/inkorten van de soul patch zie ik momenteel nog als een laatste redmiddel, haha. Eerst nog even kijken of het iets beter bij te houden is als de haartjes wat langer gegroeid zijn.
 
Thanks mannen! Heb nog geen enkele keer het idee gehad dat ik de begroeiing weer van m'n gezicht af wil hebben dus we gaan sowieso doorbaarden! :p

Ik ben geen fan van m'n foto's online te hebben staan dus vandaar de tipp-ex haha.

Vandaag zo'n blok zeep van damn good soap binnen gekregen (via mijnbaard), maar dat is wel erg fijn spul!
 
Banner image
Top