Nieuw in baardland

Dutchengineer

Stoppelbaard
Goedemorgen all,

Sinds een dag of 10 heb ik besloten, dat het tijd wordt om te kijken of een baard iets is voor mij.
Mijn vriendin is het er totaal niet mee eens, maar je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven toch?
Helaas groeit het aan de zijkant niet zo rap bij mij. De voorkant staat vooral recht vooruit, hetgeen mijn vriendin dus ook het meest tegenstaat. Heb vandaag voor het eerst baardolie en balm gebruikt. Benieuwd of dit verbetering gaat brengen. Als het niet zo prikt zal ze er waarschijnlijk sneller mee akkoord gaan. Mochten jullie tips hebben voor een beginner, hoor ik het graag. Verder ga ik me hier eens goed inlezen.
 

Bijlagen

  • 6CAB23C5-C8CA-4055-896F-EE9F61BC232A.jpeg
    6CAB23C5-C8CA-4055-896F-EE9F61BC232A.jpeg
    885,4 KB · Weergaven: 100
  • CB6573FC-BFD7-4C96-9212-A72243613BAE.jpeg
    CB6573FC-BFD7-4C96-9212-A72243613BAE.jpeg
    953,9 KB · Weergaven: 98
  • DEB9105A-7B01-4D0C-9B3C-71AFF70B994A.jpeg
    DEB9105A-7B01-4D0C-9B3C-71AFF70B994A.jpeg
    976,5 KB · Weergaven: 97

Giant

Zware baard
Welkom,
Je bent pas 10 dagen bezig, je zult dus nog een flinke tijd geduld moeten opbrengen.
Dat je vriendin het er niet mee eens is moet je je niets van aantrekken. Het kan goed zijn dat als je een mooie volle baard hebt ze het in eens wel goed vind staan.
Je bent niet de enige die tegenstand krijgt vanuit het huisfront, kennissenkring of collega's.
Heb ik zelf ook ervaring mee, maar uiteindelijk beslis je zelf.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Dutchengineer ,
Welkom op ons leuke forum.
Helaas is het nu nog te vroeg om te zeggen of er voor jouw een mooie volle baard in zit.
De plekken waar nu je baard doorkomt zijn wel de plekken waar dat het eerste gebeurd dus dat gaat alvast goed.
Gun je zelf 3 maanden om te kijken wat het wordt en neem dan een beslissing of je doorgaat.
En wat @Giant zegt is helaas waar. Mensen kunnen op dit punt soms heel onverdraagzaam zijn.
Het ligt niet aan jou hou daar dus rekening mee.
Succes met de reis en hou ons maar op de hoogte van je voortgang.
Texman:)>
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom op het forum @Dutchengineer Je geeft al aan dat de zijkanten niet zo rap gaan het is de komende maanden dus afwachten hoe de baard zich daar ontwikkelt. Probeer daar ontspannen mee om te gaan. Een baard groeien kost tijd maar op de korte termijn zit een model Anchor of Balbo er zeker in. Veel plezier hier op het forum en succes met het groeien van je baard. (Y):)>
 
Banner image
Top