Nieuw hier... Dus even voorstellen

Bildtstar

Baard
Hallo,

Mijn naam is Ronald, ben 24 jaar en afkomstig uit Friesland. Sinds dat ik baardgroei heb heb ik eigenlijk altijd wel bakkebaarden, korte baard ed. Gehad. In ieder geval nooit glad geschoren, sinds ongeveer 6/7 maanden laat ik nu m'n baard groeien, af en toe natuurlijk wel even naar de barbier om de bakkebaarden wat te laten aansluiten op het hoofdhaar en natuurlijk om de baard wat in model te houden.

Omdat ik nogal nieuwsgierig was naar tips, verzorgingsproducten etc. Natuurlijk veel gelezen en gezocht op internet. En zo kwam ik dan hier ook regelmatig terecht, en nu dus ook een account gemaakt.

Bijgevoegd een foto van m'n baard, helaas weinig haar onder de lip en een wat dunne snor. Maar voor de rest mag ik niet klagen dacht ik. Tips en reacties zijn altijd welkom
 

Bijlagen

  • _20200128_180026.JPG
    _20200128_180026.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 68

Bildtstar

Baard
Je mag wel even klagen, als je dat wilt, maar je hebt er geen reden toe. Fantastische baard! :)>(Y)

…en natuurlijk welkom op het forum. :)

Er zijn genoeg mannen van mijn leeftijd die minder baardgroei hebben, de snor word misschien nog iets dikker. 2 jaar terug had ik er namelijk nauwelijks een. We zien het wel, de baard zelf groeit in ieder geval als kool. wat er bovenop minder word lijkt onder het kin wel meer te worden :p
 

Texman

Koning Baard
Ha Ronald,
Voor jouw leeftijd heb je al een mooie baard waar je trots op mag zijn (Y)(Y)(Y).
Je snor en op je kin groeit het wat minder maar dat wil niet zeggen dat dat zo blijft.
Dat kan de komende jaren nog sterk verbeteren. Blijf die gebieden van je baard in iedere geval goed verzorgen.
Succes en veel plezier hier.:)
Texman :)>
 

Bildtstar

Baard
Welkom Ronald, je hebt al een beste baard en die snor komt ook nog wel. (Y):)>

Ja dat hoor ik regelmatig, eigenlijk nooit kennis vergaard over wanneer baardgroei ''stopt'' ik dacht 2 jaar terug al dat ik nooit een snor zou krijgen, want toen had ik enkel wat zgn. donshaartjes, ik hoop in ieder geval dat het nog wat dikker word. onder de lip weet ik niet, daar groeit echt gewoon niks. ja vlak onder de lip een stuk of wat haartjes. maar verder helemaal geen stoppels of wat dan ook. Ben benieuwd of er hier mensen zijn die dat ook hadden en dat er later alsnog haar begon te groeien. Ervaringen lezen vind ik altijd erg leuk, ook al is er natuurlijk veel verschil tussen hoe iemand z'n haar groeit
 
Banner image
Top