Nieuw, dus even voorstellen

Mx7733

Stoppelbaard
Hoi!

Mijn naam is Mx7733. Woonachtig in Den Haag, 38 jaar en een behoorlijke noob (nieuw) als het gaat om baarden. Na een jaar een korte(re) baard van een milimeter of 6/7, zit ik nu op een wilde 7cm. Vandaar de aanmelding, nu vindt ik het stijlen en het verzorgd ogen lastig.

Verder wordt ik nogal geplaagd door puistjes die uitgroeien tot kale plekken en haar dat alle kante op groeit, dus genoeg te leren zou ik zeggen.

Mijn huidige routine:
2x per week scrub
om de twee dagen wassen met 2-in-1 shampoo
dagelijks jojoba olie
en een behoorlijke verslaving aan kammen als ik voor de tv zit of een boek lees. (las dat dit de haren ook 'leert' een kant op staan)
Proberen te stijlen met baardbalsem damn good soap als ik afspraken heb.

Dat was hem. Tips zijn altijd welkom.

Mvg
Mx7733
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom op het forum @Mx7733 , hopelijk heb je wat aan de informatie die hier
te vinden is maar dat kan haast niet anders, vragen worden altijd beantwoordt
als je die stelt, de forumleden hier zijn bereidwillig genoeg maar houd er even
rekening mee dat het nog steeds vakantietijd is, succes (Y)

Groeten Hans
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hopelijk kunnen sommige hier je goed bruikbare tips geven.. Baard ziet er iig goed uit! (Y)
Welkom!
 

Tjeerd

Baard
Een hartelijk welkom mx7733.
is toch al een respectievelijk lengte

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

Mx7733

Stoppelbaard
Top! Dank mannen voor het hartelijke welkom!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
 

Tycho

Stoppelbaard
Hoi MX7733 welkom op het forum,

een vriend van mij heft hetzelfde probleem, puistjes die uiteindelijk kale plekken worden.

Hij zit er ook veels te vaak aan te peuteren en het lijkt mij dat dat een van de mogelijke oorzaken zou kunnen zijn. Zou het bij jou zo kunnen zijn dat je de huid waar het puistje zat irriteert omdat je je naar eigen zeggen vaak kamt?

Ik heb af en toe een puistje en die knijp ik dan heel voorzichtig uit en daarna raak ik dat gebied niet meer aan tot het weg is (voorzichtig olie applyen kan naar mijn idee nog wel, zolang je de huid maar niet irriteert)

groetjes
 
Banner image
Top