Niet volledig ontwikkelde snor.

Julian12345

Stoppelbaard
Hallo,

Ik heb last van een snor dat nog niet helemaal goed wilt groeien. In het midden is er een plek waar geen haar zit waardoor de snor bestaat uit 2 delen.

Ik heb net de snor weg gehaald omdat mijn vriendin het er niet uit vond zien.
Iemand misschien advies?

Groeten

wellicht een cliché, maar er zijn enkele zaken die je kan doen voor het bevorderen.
- kijk eens naar oude familie foto's of directe familie leden van nu. hadden ze een goede snor?
- wat is jouw eet / drink patroon?
- sport je?
- slaap kwaliteit? (niet de hoeveelheden slaap ter verduidelijking).
- stress factor?
- hoeveel geduld heb je? want soms kan het jaren duren, en soms weken bij mensen.

Yoeri

Baard
Dit heb ik ook is genetisch kun je niks aan doen. Bekijk het van de zonnige kant je kunt geen Hitler snor laten staan;)

Yoeri

Baard
wellicht een cliché, maar er zijn enkele zaken die je kan doen voor het bevorderen.
- kijk eens naar oude familie foto's of directe familie leden van nu. hadden ze een goede snor?
- wat is jouw eet / drink patroon?
- sport je?
- slaap kwaliteit? (niet de hoeveelheden slaap ter verduidelijking).
- stress factor?
- hoeveel geduld heb je? want soms kan het jaren duren, en soms weken bij mensen.
Heeft er allemaal niks mee te maken her is puur genetisch. Veel mannen hebben dit overigens net als die kale plekken onder de lippen.

Ivan

Baard
Heeft er allemaal niks mee te maken her is puur genetisch. Veel mannen hebben dit overigens net als die kale plekken onder de lippen.

Die kale plekken onder de lippen heb ik ook! :( Is het uitgesloten dat die ooit nog zullen verdwijnen? Ben nu 42 jaar.

Yoeri

Baard
Een baardroller? Hoe zou die ervoor kunnen zorgen dat er haar gaat groeien op plaatsen die voordien kaal waren? :oops:
Luister een baardroller maakt kleine wondjes in de huid, de huid gaat die wondjes herstellen met collageen en dat kan ervoor voor zorgen dat kleine haartjes zich beter gaan ontwikkelen en eventueel gaan groeien. De baardroller is geen magisch wondermiddel en kan ook niet zorgen voor haarzakjes , enkel kleine donshaartjes omzetten in donkere en dikkere haren. Als je echt haar zou willen onder je mond zou je een baard transplantie kunnen overwegen. Je zou de nekharen kunnen transplanteren van de baard. Deze scheer je normaal gezegd toch weg om de Zwerver look te voorkomen. Maar dit is behoorlijk drastisch. Probeer eerst maar eens de baardroller. Ik denk dat je misschien wat kleine haartjes krijgt onder je mond. Iedergeval meer dan nu. Succes ermee!

Banner image