Niet meer kunnen inloggen op de website

Pel

Baard
Hoi,

Heel frappant. Sinds een maand of iets kan ik niet inloggen op de site, er is een verificatie code nodig. Prima, snap ik, maar die codes ontvang ik dus niet meer.
Spamfilter werkt en onderschept geen berichten, deze heb ik zelf in beheer dus kan zo zien wat er binnenkomt.

Iemand die mij hiermee kan helpen?
Ik heb intussen al 3 of 4 mails gestuurd maar geen reactie, mogelijk hetzelfde euvel.

Inloggen via Tapatalk zie ik als een workaround, geen prettige app.

Thanks alvast.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 

Ardjan

Baardaap
Daarnaast is een feit dat er al 2 maanden geen nieuwe leden bijkomen heb ik geconstateerd!
Het aanmelden als nieuw lid lukt kennelijk niet!
@Goffe is als laatste aangemeld; en wel op 12 maart jl.
Er komen dus al 2 maanden geen nieuwe leden bij! En dat is zeer uitzonderlijk voor dit mooie forum! :D:)
Kennelijk heeft het met een bepaalde 'instelling' te maken in het forum-systeem! In het verleden is dat namelijk al vaker gebeurd!

@ProfessorMelchior is op de hoogte gebracht hiervan! Maar het probleem is nog niet verholpen zie ik!

Er geldt dus momenteel een ledenstop! :D
 

Nib85

Volle Baard
Hoe moet dat toch, bebaarde vrienden, zonder moderators? :D:rolleyes::eek:

Dit gaat uit de hand lopen... :eek:
beards_of_anarchy_logo_black_and_gold_1200x1200.png
 

Giant

Zware baard
Ik merk ook dat ik geen notificaties meer krijg via de mail als er nieuwe berichten/reacties zijn. Ik heb het idee dat de door baardforum automatisch verzonden mail ergens wordt geblokkeerd.
Waarschijnlijk door een spamlijst als "spamhaus.org".

Een nieuwsbrief van een club waar ik lid van ben heeft hier ook al eens op de "zwarte lijst" gestaan omdat diverse mensen deze als spam hadden gemarkeerd.
 

Nib85

Volle Baard
De prof zat toch in de lappenmand laatst. Of heb ik dat verkeerd begrepen

IT ain't over until the fat lady sings
Ja dat klopt, maar volgens mij was hij weer hersteld.:)

Ik heb de prof even “gesproken”, hij maakt het goed maar is even met andere zaken bezig (goede zaken). Zodra dat afgerond is zal hij zich weer melden om ons muitende baardmannen weer in het gareel te krijgen. :)>(Y)
 
Banner image
Top