Nibs stoppelsgroei

Nib85

Volle Baard
Wat is het toch fijn om baardgroei te hebben.
Mijn vrouw begint al weer te klagen dat de boel begint te kriebelen. :cool:

Ik daarentegen begin wel weer aardig tevreden te raken zo.
Nog een enkele mm er bij en ik denk dat ik er dan wel ben voorlopig.

IMG_0924.JPG
[DOUBLEPOST=1493891462][/DOUBLEPOST]
Idd. Doen wat je zelf wilt.

Maar toch.... lijkt het wel of je op de 'met' foto blijer kijkt....
Dat zeiden meer mensen inderdaad.
Ondanks dat ik er nog steeds achter sta dat ik hem er afgehaald heb was het geen juichmoment natuurlijk.
Vrij serieuze zaak 4 maanden van je gezicht af trimmen...;)

En ook je dochter @nibs is het kennelijk niet met je eens; ze staat je na te kijken en denkt, pap wat heb je nú gedaanBekijk bijlage 4530 ;)

Mijn oudste dochter moest kei- maar dan ook echt keihard huilen. :D
De jongste keek me de rest van die dag een beetje lacherig aan.


Over het algemeen vonden de meeste mensen (vrouwen natuurlijk :confused:) zonder baard mooier. Had die "voor en na foto" ook op instagram gezet...
Ik heb mn baard dan nu ook weer staan om alle vrouwen bij me vandaan te houden. :)>
Wel weer een teken dat je je baard echt enkel en alleen voor jezelf laat groeien.
 
Laatst bewerkt:

Ardjan

Baardaap
Wat is het toch fijn om baardgroei te hebben.
Mijn vrouw begint al weer te klagen dat de boel begint te kriebelen. :cool:

Ik daarentegen begin wel weer aardig tevreden te raken zo.
Nog een enkele mm er bij en ik denk dat ik er dan wel ben voorlopig.

Kijk, dat gaat de goeie kant weer op! :D
 

Nib85

Volle Baard
Vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn baard liet staan.
Ik zal het geen yeard noemen aangezien ik geen haartje meer over heb waarmee ik ben begonnen. ;)

Even de balans:
Aan het begin als een speer en in “no time” op mijn doel en er over. Daarna kort getrimd en weer laten groeien.
Nu nog steeds net zo’n baard als de laatste foto (misschien zelfs wel iets korter, zal vanmiddag -of morgen- even foto maken).

Had een paar maand mijn “soul patch” (Nederlandse woord komt even niet in me op *edit: ronsel heet het geloof ik) laten groeien. Dit leek voor geen meter en lag er dik boven op (rest werkte ik telkens bij). Deed wel even pijn om er af te halen aangezien het inmiddels tot over mijn kin kwam, maar optisch stuk van opgeknapt.
Zelfde geldt voor de snor, ook poging gedaan tot laten groeien, maar na een paar poosje snorhappen toch weer gekortwiekt. Was wel een mooie dikke “walrussnor” als ik hem naar beneden kamde. Opzij gekamd een “keizerssnor”.

Barbieren heb ik de laatste maanden alleen nog maar zelf gedaan (waardoor de lengte nog wel eens varieerde, want een extra hakje zit er zo in en dat laatste plukje is er zo uit). Langer laten groeien is nog steeds geen optie want dan ga ik me extreem storen aan de krullen.

Positief is wel dat iedereen er aan gewend is en ik nog maar sporadisch aangemoedigd wordt om hem er af te halen (nog steeds wel opvallend vaak door het vrouwelijk geslacht en dan niet eens per se door mijn eigen vrouw - al ziet ze het liefste een stoppelbaard tot maximaal 7mm).
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Je hebt nu een prima baard die ook nog eens heel goed staat(Y). Dat de vrouwen in je omgeving je baard nog niet zo mooi vinden komt doordat het idee dat je voortaan een man met een baard bent wat onwennig voor ze is. Dat komt vanzelf wel goed vooral als ze merken dat jij er gelukkiger van wordt.;)
Don't worry be happy:):)
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Heel goed gezegd.
En een vrolijke en gelukkige man is ook beter voor de relatie met de vrouw.
Ik had in 2016 ook een baard laten staan en kreeg alleen maar commetaar.
Maar ik dacht ik laat hem lekker groeien.
En maar doorzeuren zwerver en je lijkt wel 10 jaar ouder
Nou ik was het zo zat dat toen ze weg was ik de tondeuse heb gepakt en alles eraf heb geschoren en daarna nog eens met het mes
Weet je wat er gebeurde toen ze thuiskwam en ze me zag.
Ohh lul wat heb je nou gedaan, wat zonde waarom heb je hem nou eraf gehaald hij werd nu net zo mooi?????
Nu dus weer aan de gang en begon in het begin te zeuren,maar nu blijft hij .
 

Nib85

Volle Baard
Je hebt nu een prima baard die ook nog eens heel goed staat(Y). Dat de vrouwen in je omgeving je baard nog niet zo mooi vinden komt doordat het idee dat je voortaan een man met een baard bent wat onwennig voor ze is. Dat komt vanzelf wel goed vooral als ze merken dat jij er gelukkiger van wordt.;)
Don't worry be happy:):)
Texman:)>

Inmiddels zijn ze gewend hoor, wees daar maar niet bang voor na een jaar. :D
Met de vrouwen die het hartste zeuren heb ik verder niets mee van doen.

En met je laatste zin ben ik het roerend eens.
 

Nib85

Volle Baard
Poosje niet gepost, wel wat gelezen.
Zoals hier mn baard is vind ik hem prachtig (foto 2 week terug op vakantie).
Inmiddels wat korter gezet ivm trimfoutje op de wangen (die ik eigenlijk nooit bijwerk met de trimmer, weet nu ook weer waarom dat was ;) ). Geeft niets, groeit wel weer aan.
18A160C0-CC5C-4A70-82D5-BE10DFC05E07.jpeg
 
Banner image
Top