Nibs stoppelsgroei

Nib85

Volle Baard
Afgelopen vrijdag 4 maand.

Weinig nieuws, behalve dat ik veel hoor dat het een erg goede baard is.
Dat wil niet zeggen dat iedereen hem per definitie bij mij vind passen, maar wel dat het een mooie volle baard is.

Zelf twijfel ik de hele tijd een beetje wat ik er mee moet. Aan de ene kant vind ik hem mooi en stoer, aan de andere kant soms net wat TE.
Paar dagen na de vorige update is er een beetje bijgeknipt.
Inmiddels is dat wel weer (ruim) aangegroeid.

Voor nu de volgende keuzes: gewoon netjes bijwerken of trimmen naar bijvoorbeeld 20mm, 15mm of 9mm. Of zal ik dan spijt krijgen.
Ik kom er wel uit...hoop ik...denk ik...
[DOUBLEPOST=1491772675][/DOUBLEPOST]Al met al ben ik dus wel tevreden, maar er nog niet over uit of de baard "groot" blijft/wordt.

Lang verhaal weer geworden.

IMG_0749.JPG

IMG_0745.JPG

IMG_0751.JPG
 
Laatst bewerkt:

Pim

Baard
Mooie baard en staat je goed, zonde om de tondeuse erin te zetten. Denk nog een paar dagen over!
 

GlennBG

Volle Baard
Echt goede volle :)> inderdaad.
Sluit mij aan bij Pim, de baard er weer aan duurt veel langer dan eraf...
In vergelijking met je start foto's ben je er qua stoerheid zeker op vooruit gegaan.
Het is aan jou natuurlijk of je weer voor minder stoer gaat! ;)
 

Ardjan

Baardaap
't Blijft natuurlijk een persoonlijke keuze; 't gaat erom waar jij je goed bij voelt;
Maar wel een stoere kop zo met 't ie dikke baard! (Y)
Bedenk nog maar even 24 uur, of 2 x 24 uur. ;)
Ook ik zeg: Die baard die staat je prima! :)>
 

Jim

Baard
Goeie dekking inderdaad! Ik zou 'm minimaal 2 maanden nog laten doorgroeien. Dan heeft de barbier genoeg kritische massa om er een goed model in te brengen.
 

Nib85

Volle Baard
Even voor de volledigheid, ik heb sowieso mijn bedenktijd tot het paasweekend.

24-uurs regel gaat niet meer op vind ik, daar heb ik al te lang voor "gespaard" om dat zo maar te beslissen.
 

Nib85

Volle Baard
Veel mensen hier zullen me voor gek verklaren, maar hij is er bijna helemaal af (geëindigd op 3mm).

Zonde? Ja zeker, maar ik kon me niet meer bedwingen om flink te snoeien en uiteindelijk naar slechts een paar stoppels terug te gaan.

Is het mooi? Nee...Ik vind mezelf zonder baard er "gek" uit zien.
De meningen van de meeste andere mensen zijn overigens net omgekeerd, maar die hebben er geen verstand van... :rolleyes:

Heb ik er spijt van? Zeker niet, als ik het nu niet had gedaan bleef het me nog langer dwars zitten hoe het zijn zijn zonder baard.

Ik wil nog steeds geen "forse baard", zelfs niet zo lang en vol als ik hem had.
Als ik terug kijk vind ik zelf het mooiste als het tussen de 1 en 2 maand zit.

Baardeloze (oude 2016) foto.
IMG_0828.JPG
 

Pim

Baard
Belangrijkste is waar jezelf het meest happy mee bent. Of dit nu met of zonder baard is, het is jouw keuze. Goed om te lezen dat je nog volledig achter je keuze staat!! Immers een baard laat je groeien en staan, omdat je het zelf leuk vind ongeacht wat de ander ervan vindt of dat het hip is op dat moment!
 
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Dit doe ik dus ook altijd hahaha!

Wel zonde dat hij weg is. maarja kan zo weer laten groeien.
succes ermee en veel plezier!

Dit dus...In vrij "korte" tijd had ik een prima baard.
Ik verwacht dan dat ik met een paar weken weer helemaal tevreden ben.

En zo niet dan trim ik weer een stukje of laat ik de groei juist weer wat langer zijn werk gaan.
Gelukkig heb ik die mogelijkheid zonder gelijk weer maanden te moeten sparen voor ik weer wat haar op mijn wangen heb.

Overigens nu het weer kort is kan ik wel zien dat mijn linkerwang iets minder vol is dan de rechter.

Nog even een "voor en na" foto dan en dan zal ik pas over een paar week weer een update geven.

1BC3F7DE-14C0-49B8-B94B-14B772B684AA.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Een heel verschil ja, maar 't gaat erom waar jij je goed bij voelt;
Een goeie stoppelbaard staat jou ook goed!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Staat je ook goed!
Ik heb vrij lang naar al je foto's gekeken en deze voor mezelf vergeleken om een mening te vormen. Je hebt echt een zeer mooie baard en alhoewel de "five o'clock shade" je ook goed staat vind ik (geheel persoonlijk, natuurlijk), dat je er nu uitziet, als een van de velen. Niet speciaal, gewoon een man, waar je er op straat honderden van tegenkomt.
Maar niettemin: gewoon doen, waar jij je lekker bij voelt. :)
 
Banner image
Top