Nederlands 'Beardbrand-achtig' Youtube kanaal

Freddeh

Baard
Ik was dus aan het denken. Ik geniet altijd erg van de video's die de vrienden van Beardbrand posten op hun Youtube kanaal. Kent iemand een Nederlands Youtube kanaal dat een beetje hetzelfde doet? Of moet dat nog door iemand worden opgezet?

Ik heb overigens nul ervaring met de producten van Beardbrand, iemand van jullie? Hoe bevalt dat spul?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Geen ervaring met Beardbrand en helaas te weinig bezig met youtube om kennis te hebben van soortgelijke kanalen :oops:
 

Glenn

Baard
Ze spreken elkaar nogal eens tegen ivm tips en tricks.
Voor mijn gevoel té erg commercieel bezig wat ik storend vind.
Dus geen favoriet hier van dat kanaal.
Om op je vraag te antwoorden ken ik ook geen Nederlandstalig equivalent van die gasten.
 

Freddeh

Baard
Ze spreken elkaar nogal eens tegen ivm tips en tricks.
Voor mijn gevoel té erg commercieel bezig wat ik storend vind.
Dus geen favoriet hier van dat kanaal.
Om op je vraag te antwoorden ken ik ook geen Nederlandstalig equivalent van die gasten.
Ik merk idd wel dat het vaak de persoonlijke mening is van een van de heren. Maar persoonlijk vind ik het wel een tof kanaal, met name de videos in de barbershop waarbij diverse heren onder handen worden genomen.
 

Glenn

Baard
+ Eric Bandholz zijn stem vind ik vrij irritant klinken om ernaar lang te luisteren.
En carlos Costa klinkt al niet veel beter met zijn buitenlands dialect.
Misschien ben ik een muggenzifter maar het is wat het is.
Trouwens ook geen fan van die ene andere Amerikaanse baardaap (ander kanaal) die constant boeren laat...
 

Freddeh

Baard
+ Eric Bandholz zijn stem vind ik vrij irritant klinken om ernaar lang te luisteren.
En carlos Costa klinkt al niet veel beter met zijn buitenlands dialect.
Misschien ben ik een muggenzifter maar het is wat het is.
Trouwens ook geen fan van die ene andere Amerikaanse baardaap (ander kanaal) die constant boeren laat...
Nee die baardaap vind ik ook niks. Als ik er zo over na denk ben ik misschien meer fan van Jeff Buoncristiano en Greg Berzinsky dan van Beardbrand ;)
 

Weeble

Volle Baard
Beardbrand is een leuke Youtube kanaal, maar ik zie niet echt een reden voor een Nederlandse variant.
Tips en tricks over baarden en het verzorgen daarvan hebben ze al veel video's van gemaakt.
Video's van het werk van barbiers worden ook nog regelmatig geupload.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Beardbrand is zeker voor de beginnende baardman een informatief YouTube-kanaal, ook al heeft Eric Bandholtz de stem van Manny the Mammoth van Ice Age.

@Arjay is ooit een YouTube-kanaal gestart betreffende baarden. :)>
 

zenn

Zware baard
'K vind Beardbrand wel informatief, maar tegelijkertijd ook heel erg commercieel... Begrijpelijk, maar toch.

Leeft @Arjay nog!? Waar is zijn brute filmpje gebeleven 'hoe jezelf je baard moet knippen'... :rolleyes::cool:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Tuurlijk leeft Arjay nog ;)

Zijn tijd wordt baard-online-offline-tijd wordt gewoon anders verdeeld als een tijdje geleden :)>

Hij is hier minder actief dan vroeger en elders meer actief. Ook op zijn youtubekanaal dis minder actief :(
 

Texman

Koning Baard
Ik was dus aan het denken. Ik geniet altijd erg van de video's die de vrienden van Beardbrand posten op hun Youtube kanaal. Kent iemand een Nederlands Youtube kanaal dat een beetje hetzelfde doet? Of moet dat nog door iemand worden opgezet?

Ik heb overigens nul ervaring met de producten van Beardbrand, iemand van jullie? Hoe bevalt dat spul?
Ha Freddeh,
Ik gebruik Utility Balm van Beard Brand in de geur Tree Ranger. (Geurvoorkeur is natuurlijk persoonlijk)
De Utility Balm van Beard Brand vind ik fantastisch. Het is een soort totaalproduct en geeft een lichte hold. Het werkt ook als een soort conditioner.
Je baard kan je makkelijk in model brengen met of zonder een föhn.
Daarnaast kan je het ook in je huid masseren en ik gebruik het ook voor mijn snor. Het product is niet te hard en laat zich erg makkelijk in de baard masseren.
Mijn baard voelt de hele dag lekker zacht en prettig aan.Ook heb ik geen last van irritatie of zo
Het enige nadeel is dat het duur is in vergelijking met andere producten en niet altijd even makkelijk verkrijgbaar.
Maar goed je doet zo lang met dit soort producten dat je het nauwelijks een nadeel mag noemen.
Ik heb zojuist baardolie besteld van beardbrand in de geur Temple Smoke ben benieuwd hoe deze bevalt.
Texman:)>
[DOUBLEPOST=1514304123][/DOUBLEPOST]
Beardbrand is zeker voor de beginnende baardman een informatief YouTube-kanaal, ook al heeft Eric Bandholtz de stem van Manny the Mammoth van Ice Age.

@Arjay is ooit een YouTube-kanaal gestart betreffende baarden. :)>
Ieder filmpje opent hij met de kreet "here is your boy" :eek::eek::eek:
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Moet zeggen dat ik regelmatig Sybrands Baard heb zitten kijken in het begin.. gewoon ff snel en simpel..
Maar goed.. de master-beard vraagt toch wel master skills :)
 

Boudi

Baard
Ha Freddeh,
Ik gebruik Utility Balm van Beard Brand in de geur Tree Ranger. (Geurvoorkeur is natuurlijk persoonlijk)
De Utility Balm van Beard Brand vind ik fantastisch. Het is een soort totaalproduct en geeft een lichte hold. Het werkt ook als een soort conditioner.
Je baard kan je makkelijk in model brengen met of zonder een föhn.
Daarnaast kan je het ook in je huid masseren en ik gebruik het ook voor mijn snor. Het product is niet te hard en laat zich erg makkelijk in de baard masseren.
Mijn baard voelt de hele dag lekker zacht en prettig aan.Ook heb ik geen last van irritatie of zo
Het enige nadeel is dat het duur is in vergelijking met andere producten en niet altijd even makkelijk verkrijgbaar.
Maar goed je doet zo lang met dit soort producten dat je het nauwelijks een nadeel mag noemen.
Ik heb zojuist baardolie besteld van beardbrand in de geur Temple Smoke ben benieuwd hoe deze bevalt.
Texman:)>
[DOUBLEPOST=1514304123][/DOUBLEPOST]
Ieder filmpje opent hij met de kreet "here is your boy" :eek::eek::eek:

Hey @Texman
Wat vond je van de geur Temple Smoke?
Zit eraan te denken deze te kopen...

Groet Boudi
 

Texman

Koning Baard
Ha @Boudi ,
Temple Smoke is net als de andere geuren van Beardbrand een moeilijk te omschrijven geur.
De geur is enigszins zoet met een behoorlijk rokerig karakter. Dat rokerige is de geur van een bepaald soort hars wat in tempels verbrand wordt bij bepaalde ceremonies vandaar de naam Temple Smoke. Zelf dacht ik meer aan bepaalde soorten wierook maar dat is het dus niet.
Ik gebruik het zelden omdat de geur erg lang blijft hangen. En omdat de producten van Beardbrand erg duur zijn ga ik het geen tweede keer kopen.
Four Vices vind ik daarentegen wel een fijne geur. Op dit moment gebruik ik de balsem van Honest Amish niet vanwege de geur maar vanwege de kwaliteit.
Ik vind het het beste van alle producten die ik tot nu toe heb gebruikt.
Groet Texman:)>
 

EdwinB

Baard
Hoi @Boudi
ik heb Old Money van Beardbrand, het is een heerlijk geurende olie, makkelijk in gebruik en het verzorgt mijn baard heerlijk. Als je mij nu vraagt omschrijf de geur eens dan kom ik niet veel verder dan verfrissend met een zoetje. Of het naar "oud geld" ruikt zou ik niet weten, want ik geef het meestal uit als het nog vers is.
Verder heb ik de utility balm Tree ranger en de styling balm Four Vices, beide bevallen erg goed, alle producten van Beardbrand zijn wel redelijk duur.
Ik heb de styling balm spiced citrus gekocht maar mocht i.o.m. mijnbaard.nl deze terug sturen aangezien die geur (voor mij) niet lekker was, heel sterk ruikend naar kruidnagel.
 

Boudi

Baard
Hoi @Boudi
ik heb Old Money van Beardbrand, het is een heerlijk geurende olie, makkelijk in gebruik en het verzorgt mijn baard heerlijk. Als je mij nu vraagt omschrijf de geur eens dan kom ik niet veel verder dan verfrissend met een zoetje. Of het naar "oud geld" ruikt zou ik niet weten, want ik geef het meestal uit als het nog vers is.
Verder heb ik de utility balm Tree ranger en de styling balm Four Vices, beide bevallen erg goed, alle producten van Beardbrand zijn wel redelijk duur.
Ik heb de styling balm spiced citrus gekocht maar mocht i.o.m. mijnbaard.nl deze terug sturen aangezien die geur (voor mij) niet lekker was, heel sterk ruikend naar kruidnagel.

Altijd lastig, een geur uitkiezen online. Dat ze daar nog niet een app voor bedacht hebben :rolleyes:
Old money spreekt me ook wel aan inderdaad, dank je wel...
 
Banner image
Top