Naar welke muziek luister jij op dit moment?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Jawel @Olav1975 Queen was een strakke band en voorman Fred Kwikzilver had een goeie visie en heeft het geheel naar een zeer hoog plan weten te trekken.

Wat me altijd vreselijk gestoord heeft is het feit, dat Queen nooit een poot aan grond heeft gekregen in de Vreselijke Staten, omdat ze in de clip van 'I Want To Break Free' als vrouwen verkleed waren. Dat werd niet getolereerd door de humorloze Amerikanen, die liever naar hun nationale pedofiel Michael Jackson luisterden.

 

Joep

Zware baard
Uit Rotjeknor het gezelschap, dat heftige Jazz-standards in een Ska-jasje verpakt, zoals hier "Night In Tunesia" van Dizzy Gillespie.

Kijk, daar houd ik nou van :) (Y)
Zo ben ik ook Jazz gaan luisteren, eerst de ska versies en later er achter komen dat het al oude nummers waren vanuit de Jazz.
[DOUBLEPOST=1573987381][/DOUBLEPOST]
Zo is het (Y) Ook in vroeger tijden is er heel veel goede muziek gemaakt.
Veel succesvolle artiesten laten zich maar al te graag inspireren door de muziek uit het verleden.
Sluit je er niet voor af want dan mis je een hoop.
Luister maar eens hiernaar en vergelijk.
Leuk ja. Eerlijk bekennen, ik kende geen enkele versie van dit nummer. De eerste vond ikhet leukst, maar de andere twee waren ook goed.
Ik luister ook graag muziek van (ver) voor mijn tijd. Soms vergeet ik zelfs om hedendaagse muziek te luisteren. Muziek van nu is ook maar zo een klein fragment van alle muziek. Muziek vanuit het verleden lijkt bijna wel onuitputtelijk.
 

zenn

Zware baard
Lift muziek. :p Blijft wel heel irritant in je hoofd hangen "Monday... is not a fun day..."

Waar 'k echt een hekel aan heb, of iig mij weer kapot aan erger sommige kerst muziek. Met name dit nummer. Afschuwelijk.

 

Joep

Zware baard
Lift muziek. :p Blijft wel heel irritant in je hoofd hangen "Monday... is not a fun day..."

Waar 'k echt een hekel aan heb, of iig mij weer kapot aan erger sommige kerst muziek. Met name dit nummer. Afschuwelijk.

Kutje Bush, dat vind ik nou juist heerlijke muziek. Ik heb (bijna) al haar albums :D (Y)(Y)(Y)
Was dat nummer over kerst dan? Nooit geweten, ik heb normaal een bloedhekel aan kerstmuziek.
 

zenn

Zware baard
Ah, zo zie je maar weer; smaken verschillen. Niet specifiek over kerst, maar wordt wel altijd met kerst gedraaid om een of andere reden.
 

Joep

Zware baard
Ah, zo zie je maar weer; smaken verschillen. Niet specifiek over kerst, maar wordt wel altijd met kerst gedraaid om een of andere reden.
Ach zo, ik luister nooit radio, dus dat weet ik niet.

Nog maar eentje dan van Kutje, deze vind ik wel mooi:
 
Banner image
Top