Naar welke muziek luister jij op dit moment?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Over grote instrumenten gesproken!

Mike Karoub is een Amerikaanse gitarist in de Django Reinhardt-stijl en Rob Bourassa een cellist, die van Perzische ouders afstamt.
De cello is een instrument, dat eigenlijk nooit in de Jazz gebruikt wordt, maar deze mannen swingen er lustig op los.

 

Texman

Koning Baard
Ben nog steeds in 80's mood... :rolleyes:

Leuk, Ik heb ze alle vier in mijn collectie zitten. Mijn favoriet van Tears for fears is "Shout" geweldig nummer.
[DOUBLEPOST=1571476791][/DOUBLEPOST]
Dit had ik nou juist verbannen uit mijn herinneringen. :confused::confused::confused:

Als je nou met deze komt dan zeg ik nog ok, maar...
Nee, Joep die Herbie Hancock vind ik echt helemaal niks :(:confused:
 

Joep

Zware baard
Ben nog steeds in 80's mood...
Mijn favoriet van Tears for fears is "Shout" geweldig nummer.
Ik ben niet heel erg fan van Hans Teeuwen, maar jullie vragen erom.


Nee, Joep die Herbie Hancock vind ik echt helemaal niks :(
Nou dat geeft niet hoor, smaken verschillen gelukkig.
Van Tears for Fears vind ik dit het beste nummer. Ik heb het nummer pas leren kennen toen Gary Jules het opnieuw uitbracht.

 

Hartenheer

Zware baard
Ik had er één, helaas verkocht. Stom van mij, maar ik wilde geld vrijmaken voor een ander project.
Degene die mij hem verkocht, en weer terug kocht, heeft hem gebruikt in onderstaande video. Het was die koperkleurige...

Gelukig heb ik de banjolele nog wel!

Een van mijn {onmogelijke} wensen om er ooit één te kopen
Een banjolette en een resenator ukelele:(
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nu lijkt Hans Teeuwen altijd wel héél sterk op the Joker.
In de V.S. ligt men er niet zo van wakker, als je gekleed in een puntmutsen-pak een neger achter je wagen bindt of dat je vrolijk met je favoriete machine-geweer verhaal gaat halen bij je ex-collega's, die je geplaagd hebben, maar…wat je niet mag doen…is een muziekje van Gary Glitter in je speelfilm laten horen.
Schande, want…eh, want…ze hebben toch hun eigen pedofiel Michael Jackson!

Terug naar de jaren '70 met de look-a-like van Hans Teeuwen.

 
Banner image
Top