Naar welke muziek luister jij op dit moment?

zenn

Zware baard

Zowel de gesloten Alpha, als de open Beta van Battlefield V gespeeld; kan niet wachten totdat hij uitkomt!
Totdan maar de soundtrack luisteren... Dit nummer, kippenvel gewoon. :rolleyes::)


En voor degene die wat meer gameply willen zien... :D
 

Texman

Koning Baard
[DOUBLEPOST=1538672386][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1538672518][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1538672791][/DOUBLEPOST]
 

Texman

Koning Baard
Dit psychedelische nummer werd in 1969 wereld beroemd.
Op de LP duurde dit nummer meer dan 17 minuten.
Veel later werd er een korte versie van gemaakt en uitgebracht op een single.
Na het succes van the Iron Butterfly zijn andere bands ook lange nummers gaan maken

[DOUBLEPOST=1538934518][/DOUBLEPOST]The Softmachines eerste LP uit 1969 luide een tijdperk in met veel experimentele en psychedelische muziek.
Ook de oorspronkelijk hoes was heel bijzonder voor die tijd. Alle raderen konden gedraaid worden. Ik denk dat het nu een collectors item is want de hoes is algauw vervangen door een foto van de raderen.
Hieronder een paar lof uitingen van luisteraars.
-- It's one of THE great English Psychedelic Albums! Totally Unique! Still!!
-- I'm in heaven can you believe I'm 62 and never heard this amazing music before... Thanks forever..
Ik heb hem op CD, mijn broer heeft de LP met de bijzondere hoes.
Het is zeker de moeite waard om er eens naar te luisteren.

 

zenn

Zware baard
@Texman Oew, "in-a-gadda-da-vida" nooit eerder het complete nummer gehoord... :)(Y)
Maar 'k herkende het wel, het zat oa in Resident Evil Extinction (nevermind de spaanse dub);


Maja, 'k luister nu naar een nummer van de Punisher (netflix serie), een aanrader overigens!


:oops::rolleyes:;

 

Texman

Koning Baard
Ha @zenn ,
Leuk dat ze de muziek van de Iron Butterfly gebruikt hebben in Resident Evil dat wist ik niet.
Soft Machine is totaal iets anders maar kan ik je ook aanraden. De platen die de Soft Machine na hun debut LP hebben gemaakt zijn ook goed maar totaal anders en niet te vergelijken met de muziek van de eerste LP.
Gisteren heb ik er weer eens van zitten genieten.
Texman:)>
 

zenn

Zware baard
Ha @zenn ,
Gave muziek is dit.
Ik had hier nog niet eerder van gehoord.
Texman:)>

'T valt in de categorie EBM/synthpop/futurepop, ben zelf groot fan van 'VNV Nation'. Het heeft wat weg van Robert Miles - Children. 'K heb een playlist met alle albums; zo relaxed wanneer je aan het reizen bent.:rolleyes:(Y)


 
Banner image
Top