Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Freerider

Baard
Mooie muziek.
Lees je wel eens IO pages (muziekblad voor liefhebbers van Progrock en Symfo)
Lees eigenlijk helemaal geen bladen. Wel lees ik regelmatig online wat op progwereld, voornamelijk om nieuwe muziek te ontdekken. Mag erg graag en veel naar prog luisteren.
Vandaag thuis aan het werk, en er is al veel muziek voorbij gekomen, in vele verschillende stijlen. Op dit moment een verzamelaar met bebob jazz, hiervoor wat new orleans jazz. Blijkbaar vandaag in een jazzy mood.
[DOUBLEPOST=1511271089][/DOUBLEPOST]Nu: Angel Olsen - My Woman
 

Texman

Koning Baard
Lees eigenlijk helemaal geen bladen. Wel lees ik regelmatig online wat op progwereld, voornamelijk om nieuwe muziek te ontdekken. Mag erg graag en veel naar prog luisteren.
Vandaag thuis aan het werk, en er is al veel muziek voorbij gekomen, in vele verschillende stijlen. Op dit moment een verzamelaar met bebob jazz, hiervoor wat new orleans jazz. Blijkbaar vandaag in een jazzy mood.
[DOUBLEPOST=1511271089][/DOUBLEPOST]Nu: Angel Olsen - My Woman
Van Jazz weet ik niet zoveel maar vind het soms wel fijn om naar te luisteren vooral als het lekker relaxt is.
Zelf hou ik o.a. van Prog, Symfo en Spacerock.
Wat ik erg leuk vind is dat de bands van tegenwoordig zich vaak laten inspireren door hun idolen uit het verleden.
In combinatie met alle technische mogelijkheden van deze tijd levert dat vaak fantastische muziek op.
Zo ben ik een groot fan van RWPL en Riverside maar ook van Mystery en Xinema.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Op dit moment:

stilte-is-volmaakte-muziek.jpg
 

Freerider

Baard
Van Jazz weet ik niet zoveel maar vind het soms wel fijn om naar te luisteren vooral als het lekker relaxt is.
Zelf hou ik o.a. van Prog, Symfo en Spacerock.
Wat ik erg leuk vind is dat de bands van tegenwoordig zich vaak laten inspireren door hun idolen uit het verleden.
In combinatie met alle technische mogelijkheden van deze tijd levert dat vaak fantastische muziek op.
Zo ben ik een groot fan van RWPL en Riverside maar ook van Mystery en Xinema.
Riverside vind ik ook erg goed, ook Lunatic Soul, solo project van Mariusz Duda, de zanger. De andere bands ken ik niet, zal ik eens opzoeken.
Ben ook erg fan van Ayreon, spaceprog met folk invloeden.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Texman

Koning Baard
Riverside vind ik ook erg goed, ook Lunatic Soul, solo project van Mariusz Duda, de zanger. De andere bands ken ik niet, zal ik eens opzoeken.
Ben ook erg fan van Ayreon, spaceprog met folk invloeden.

Als muziekgek kan ik het natuurlijk niet laten als er op dit forum muziek wordt genoemd die ik niet ken.
Dus heb inmiddels geluisterd naar de muziek van Lunatic Soul. Fijne muziek om naar te luisteren.
Bedankt voor de tip.
 

zenn

Zware baard
Fallout 4. Een geweldige game met een eveneens geweldige ingame-soundtrack; 1 uur en 42 minuten aan 'Cold War' muziek. :cool:
Volledige afspeellijst, artiesten & titels, zie hier op YT zelf. *ff meezingen* "They call me The Wanderer... Yeah, The Wanderer...." :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
The muziek vormt een prachtig tijdsbeeld.(jaren 40 en 50) The wanderer is wat jonger maar natuurlijk een alltime classic.
Dion heeft recent ook oude nummers opnieuw opgenomen. Ook de nieuwe versies zijn heel aardig.
 
Banner image
Top