Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
De uitvoering van Bonnie Tylor vind ik niks vanwege de schorre stem van Bonnie.:confused:
Deze uitvoering is geweldig.(Y)(Y)
Exit Eden kon ik nog niet dus maar even gauw naar wat andere nummers geluisterd.
Erg goed hoor.
Texman:)
 

HarryL

Baard
De uitvoering van Bonnie Tylor vind ik niks vanwege de schorre stem van Bonnie.:confused:
Deze uitvoering is geweldig.(Y)(Y)
Exit Eden kon ik nog niet dus maar even gauw naar wat andere nummers geluisterd.
Erg goed hoor.
Texman:)

Kwam ze gisteren toevallig tegen op YouTube, ze hebben een heel mooi skala aan covers.
Ze zijn ook op Spotify te vinden btw ;)
Luister er met veel plezier naar!
 

zenn

Zware baard

And no sun in my own summer. The shade is a tool, a device, a savior. See, I try and look up to the sky. But my eyes burn.
Cloud, come (shove it, shove it, shove it). Shove (shove it, shove it, shove it). The sun (shove it, shove it, shove it). Aside (shove it aside).

:cool:
 

Texman

Koning Baard
Ha @zenn ,
Ik heb de Lp nog in de kast staan.
Nummer wijkt wel behoorlijk af van de rest van de nummers op de plaat.
Geeft niet, ik vind het een lekker nummer en draai het nog wel eens.
Texman:)>
 

zenn

Zware baard
@Texman Ow, nice. Af en toe graai 'k nog weleens tussen de LP's van m'n pa; zit veel leuks tussen. :D Naja, het hangt natuurlijk een beetje van het album af, 'k kan me voorstellen dat als dat nummer ergens halverwege zit het als een soort break/keerpunt kan worden beschouwd, maar het kan ook de hele flow uit het album halen.
 

Texman

Koning Baard
Ha @zenn ,
Het kan inderdaad de hele flow uit een album halen of uit je hele beleving op het moment dat je aan het luisteren ben.
Heb mijn gehele collectie Lp's (1000st) en singels (100st) nog. Ik draai dit natuurlijk niet dagelijks maar als ik ga draaien dan kies ik vaak bepaalde nummers uit. Ik ben blij dat ik de Lp's nooit weg heb gedaan. Sommigen zijn nooit op cd verschenen en als mp3 zijn ze vaak zo slecht van kwaliteit dat je het gewoon niet hoeft te horen omdat het volkomen dood klinkt.
Ik heb vroeger ook eigen verzamel bandje gemaakt met een bepaald thema zodat je lekker in de flow bleef hangen.
Tegenwoordig maak ik een playlist aan is ook leuk.
Op mijn werk vroegen jonge collega's nogal eens aan mij naar welke muziek ik luister.
Mijn interesse is nogal breed maar ik kreeg vaak te horen dat hun vader ook naar die shitzooi luisterde.
Geweldige opmerking natuurlijk. Mijn opmerking dat ik ook van hallucinerende spacerock hou bracht ze vaak in verwarring.
Spacerock was toen ik jong was behoorlijk populair dus zo raar is dat niet. Dat "hallucinerende" verzon ik er natuurlijk zelf bij om meer indruk te maken (ha,ha).
Texman:)>
 

zenn

Zware baard
@Texman Dat is een flinke collectie! :eek: Ben 'k niet de enige met verzameldrang; zit rond de 1200 dvd's, ben een beetje film/serie verslaafd... :oops:

Ja, kwaliteit maakt gewoon het verschil. Raar dat de jonge collega's het shitzooi vinden, wij hadden altijd de radio aan staan of het nou thuis was of in de auto, en dat heeft mijn muzieksmaak zeker wel beïnvloed. ;) Soms heb 'k weleens het gevoel of 'k in de verkeerde tijd geboren ben...

Haha, die dachten die 'Tex', das een oude hippie... peace, love & spacecake. :p
 

Texman

Koning Baard
Ha @zenn ,
Je ben niet in een verkeerde tijd geboren. Muziek is nu eenmaal van alle tijden.
Ook ik ben naar mate ik ouder werd naar steeds meer verschillende soorten muziek gaan luisteren.
En jongeren willen zich soms nadrukkelijk afzetten tegen de oudere generaties wat ik ook wel weer begrijp.
Alweer tijdje terug stond ik naast een jongen in de platenzaak die de plaat "White Light-White Heat van de Velvet Underground" wilde hebben.
Toen hij hoorde dat de plaat uit het begin van de jaren 70 kwam hoefde het ineens niet meer.
Dit komt later wel goed dacht ik want goede muziek is tijdloos. En in die jaren was deze plaat nogal opzienbarend.
Ook deze staat bij mij in de kast.
Texman:)> (oude hippie:):):))
 

zenn

Zware baard
Toch best raar dat hij het niet mee nam... Als je het mooi vindt, vindt je het mooi, ongeacht de tijdsperiode.

Nu luister 'k naar een ambient mix van de ingame muziek in Ghost Recon Wildlands, zo chill. :):cool:

En wat info over die game... ;)
 

Bassie

Baard
Erg afhankelijk van mijn humeur, en wat ik aan het doen ben.
Op het moment ben ik lekker aan de knutsel met de vijver en een spotify playlist aanstaan met AC/DC gemixt. Back in Black speelt nu om precies te zijn :cool:
 
Banner image
Top