Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
In de tijd dat zij een hit hadden met Paranoid heb ik Black Sabbat life gezien in het oude Circus theater is Scheveningen. Ik weet nog dat de bassist voortdurend bezwerende kruisbewegingen maakte tijdens het spelen. De groep heb ik verder niet meer gevolgd. Al die bands die lopen te koketteren met de dood, hel, verdoemenis of geweld hebben niet mijn interesse.

Texman

Koning Baard
Even heel ver terug in de tijd.

Het nummer "I Can't Stop Loving You" is een klassieker die door vele artiesten is gecoverd. Don Gibson - schreef het nummer en nam het op in 1958.
Hier is de meest opmerkelijke uitvoeringen:
  1. Ray Charles - Zijn versie uit 1962 is de bekendste en bereikte de nummer 1 positie in de Billboard Hot 100.
Wist je dat het nummer in totaal door meer dan 700 artiesten is opgenomen? Dit maakt het een van de meest gecoverde nummers in de muziekgeschiedenis!

Laatst bewerkt:

demetuzdemir

Stoppelbaard
Since there are several music lovers here, with a wide variety of genres, I thought it would be fun to show off your musical tastes in a separate thread.
I always have some music playing, usually depending on my mood.

So, the big question: what music are you listening to right now?

And to kick things off: this is what I have playing: como saber si tu cara es perfecta
Love this thread! Right now I'm deep into a chill indie folk playlist – it's perfect for relaxing after a long day. It's funny how music can completely alter your mood and even your perception. Speaking of perception, the totally random algorithm just recommended me a video titled 'como saber si tu cara es perfecta' which felt like a weirdly deep question to ask while listening to Bon Iver. Anyway, my current soundtrack is all about acoustic guitars and hazy vocals. Can't wait to see what everyone else is sharing

Banner image