Na 20 jaar eindelijk serieus

RonaldZ

Baard
Hallo mede baardmannen,
Mijn naam is Ronald, 38 jaar en al 20 jaar (min of meer) baarddragend. Mijn vader heeft zo lang als ik leef (langer zelfs) een baard. Dit vond ik als klein jongentje al onwijs stoer, dus was er al van kinds af aan overtuigd dat 'als ik later groot ben' ook een baard wilde. Eigelijk sinds ik baardgroei heb, heb ik ook een baard. Dit werd alleen nooit echt lang en vaak ging de tondeuse er ook overheen. Ik heb geen vaste baan en wilde mogelijkheden open houden... Maar ik werk wel voldoende als invalleerkracht in het basisonderwijs in en ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat een volle baard geen probleem is. Dus kan ik nu lekker gaan 'sparen' voor een mooie lange volle baard...
 

Bijlagen

  • IMG_20150105_190854.jpg
    IMG_20150105_190854.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 33

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ook namens mij van harte welkom Ronald (Y)
Keep it growing man, mooie baard :)>

Groeten Hans
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hallo Ronaldz,
Een mooie volle baard hoeft zeker geen belemmering te zijn voor een leerkracht. Autoriteit! Ha ha! Super vette baard!
Welkom!! :D
 

Sander

beards be like...
Inderdaad, ziet er goed uit! En een (lange) baard is zeker geen probleem tegenwoordig. Ik heb zo goed als geen commentaar gehad op mijn baardje, terwijl hij toch wel op een cm of 1,5 zat, gok ik...
 

RonaldZ

Baard
Iedereen bedankt voor de complimenten over mijn baard! Zelf ben ik er eigenlijk helemaal niet zo happy mee... Afgelopen week was hij een stuk voller en langer. Om fris het nieuwe jaar in te gaan ben ik bij de barbier langs geweest. Ik moet zeggen dat hij hem nétjes heeft bijgewerkt, maar er is helaas wel ± een maand baard verdwenen... Maar ja, het zag er ook een beetje uit alsof er een Drents heideschaap uit mijn kin groeide en nu heb ik een strakke basis om op verder te gaan, maar van mij mocht er wel minder van af...
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Altijd proberen om goede afspraken te maken met je barbier voor hij begint.

Wat jij "een beetje bijtrimmen" heet is mogelijk een aantal millimeter verschil met wat hij daar over denkt :eek:
 
Laatst bewerkt:
P

PUNK-JAZZ

Guest
Ja dat is een weer een nadeel als je naar de barbershop gaat...:)>

Maar als alles er weer strak eruit ziet, ben je als Baardmans weer HAPPY

HAPPY :D HAPPY :)> :DHAPPY:p
 
Banner image
Top