Muziek app voor tijdens het sporten

Texman

Koning Baard
Ik heb een Garmin Smartwatch (forerunner 645 music).... Zo'n fijn ding!
Hierop kan je de spotify app installeren en muziek naar downloaden en dan blauwetand-oortjes aan koppelen.
Geen telefoon noodzakelijk, waterdicht en geen draad.. ideaal....

Maar het kan ook met de telefoon hoor..
Wat ik altijd doe is op de telefoon de playlist downloaden.
Hij staat dan op je telefoon en dan kun je onder de instellingen van spotify deze "offline" zetten.
De downloads zijn dan een maand te gebruiken want dan moet je weer een keer verbinden..
Zo doen mijn vrouw en ik het ook als we beide willen luisteren :)
Goeie tip de playlist downloaden en offline zetten. Ga ik ook eens doen (Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Het gaat hier uiteraard om de sportieve danseressen en natuurlijk niet om het Kerstliedje. ;)

Dit is ook een leuke versie van het nummer van Sheryl Crow and Brad Paisley en let even op het fantastische gitaarwerk van Brad Paisley(Y)

En deze ook van Luke Bryan mijn favoriet versie :) en het enige kerstnummer wat ik leuk vind ook midden in de zomer (Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1573633893][/DOUBLEPOST]
@ Joep.....kijk die dames vind ik nou leuk......:eek::eek::eek:;);) Die Prof toch....woooeeweeeeeeee....
En nu we toch bezig zijn let ook even op de roze danseressen van Brain Ferry (fantastische live uitvoering van Let 's Stick Together )
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Brad Paisley weet wel hoe hij een gitaar moet gebruiken. (Y)
(ik wil zijn hoed!)

Voor je jongere kijkertjes onder ons:

de schrijver/componist van het werkje over het rendier met de rode neus: Chuck Berry


En de stevigste gitaar-versie

 

LuckyBasterd

Volle Baard
Pfffff kerst muziek... blehhhh... niet zo mn ding... Luister op het werk vaak naar Skyradio omdat die voor vele neutraal is (wel met herhaling) maar met Kerst maak ik met toch sterk dat hij wordt verzet... Wordt sky spontaan Christmasradio... Dan komt een Spotify account meer dan van pas... Eerlijk is eerlijk, men mag Kerstmuziek best even luistern maar niet 4 weken voor af en dat continu.... doe dan maar de Top 2000... (nummer 1 tm 5 skippen we wel weer, want is toch bijna standaard)
 

Texman

Koning Baard
Brad Paisley weet wel hoe hij een gitaar moet gebruiken. (Y)
(ik wil zijn hoed!)

Voor je jongere kijkertjes onder ons:

de schrijver/componist van het werkje over het rendier met de rode neus: Chuck Berry


En de stevigste gitaar-versie

Het is ook een echt Chuck Berry stukje Rock And Roll ik heb ondertussen meerdere varianten ontdekt.:)
[DOUBLEPOST=1573663056][/DOUBLEPOST]
Pfffff kerst muziek... blehhhh... niet zo mn ding... Luister op het werk vaak naar Skyradio omdat die voor vele neutraal is (wel met herhaling) maar met Kerst maak ik met toch sterk dat hij wordt verzet... Wordt sky spontaan Christmasradio... Dan komt een Spotify account meer dan van pas... Eerlijk is eerlijk, men mag Kerstmuziek best even luistern maar niet 4 weken voor af en dat continu.... doe dan maar de Top 2000... (nummer 1 tm 5 skippen we wel weer, want is toch bijna standaard)
Ik luister heel weinig naar de radio en in december nog minder, ook een mooie maand om nieuws te vasten.:)
 

Laurent1965

Zware baard
Pfffff kerst muziek... blehhhh... niet zo mn ding... Luister op het werk vaak naar Skyradio omdat die voor vele neutraal is (wel met herhaling) maar met Kerst maak ik met toch sterk dat hij wordt verzet... Wordt sky spontaan Christmasradio... Dan komt een Spotify account meer dan van pas... Eerlijk is eerlijk, men mag Kerstmuziek best even luistern maar niet 4 weken voor af en dat continu.... doe dan maar de Top 2000... (nummer 1 tm 5 skippen we wel weer, want is toch bijna standaard)
Ik verzin vaak behoorlijk schunnige teksten op kerstliedjes die ik dan rond die tijd in de auto keihard meezing....:D:D
 
Banner image
Top