Mr.Gourmet z'n Baard en Handlebar snor.

Rainai

Baard
ik ben vandaag sinds een jaar of 2 terug op dit forum, laatste post is geloof ik van 2018.
Groei mijn baard sinds 2016/2017 langer, ik heb wel altijd een stoppelbaard gehad als ruim 15 jaar (Ben nu 42 for the info)

laten groeien en er niet al teveel mee bezig zijn, zoals dagelijks smeren enzo.
komt goed. neem mijn woord na 7 a 10 maanden heb je echt iets om mee te werken,
daarvoor kom er een stekelvarkens tijd, wordt je gek van.
niet aankomen en niet afscheren. daarna is alles anders!

Ja, Ik las hier ergens ook erover dat je rond 6 maanden geduld hoef nemen zonder te aarzelen en eraan niks te doen. En na 6 maanden weet je meer van, hoe jouw baard staat, klopt!
Ik zie jouw uitleg als een tip, bedankt! *pluim*
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Jawel op 20 mei aanstaande ben je 4 jaar onlosmakelijk verbonden met het Baardforum en Baardborrel.
Toch eens vaker iets posten, zodat nieuwe Baardforummers kunnen zien, waar geduld en zorg toe kan leiden.
:)>(Y)
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ziet er geweldig uit (je baard en het landschap). De baard zal wel veel bekijks en complimenten krijgen, hij is zo mooi strak, bijna gebeeldhouwd! :)>(Y)
 

Mrgourmet

Baard
Ziet er geweldig uit (je baard en het landschap). De baard zal wel veel bekijks en complimenten krijgen, hij is zo mooi strak, bijna gebeeldhouwd! :)>(Y)

dat is na het kammen met wat olie of wax, hahaha. 10 a 15 minuten later is de strakheid ervanaf zoals bij vele.
gewoon repeat and enjoy. 't is leuk zo'n baard <3
 
Banner image
Top