Mr.Gourmet z'n Baard en Handlebar snor.

Mrgourmet

Baard
Eind april is m'n yeard geloof ik behaald :p
maar heb veel getrimt tussendoor, maar goed het is 'n yeard in zicht :p
(Nogmaals @ProfessorMelchior ik wist niet wat een yeard was tot ik jou topic erover zag tijdje geleden)

Thanks everyone!
[DOUBLEPOST=1491982656][/DOUBLEPOST]
20170412_092823222_zpspjpip7fe.jpg


Foto van 5 minuten geleden :p
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
En het is dan ook een zeer mooi exemplaar geworden. :)>(Y)
Gefelicibaard!!! :)
Aangezien ik het gehele proces vanaf het begin gevolgd heb vind ik, dat je het prima gedaan hebt en ik hoop dan ook aanstaande zomer je Yeard eens in levende lijve te mogen aanschouwen. :cool:
 

Rainai

Baard
Hey maat! bedankt!
jij bent nu 3 weken bezig last ik?
Gewoon minimaal 7 maanden niet aankomen,
zie dat je een mooi grijzig exemplaar gaat krijgen, indien je die met wat olie behandeld gaat ie mooi glimmen!
Voor nu hou vol en niet afscheren!

groet!

Klopt! Ik ben hier pas nieuw en mijn baard is op dit moment van 4 weken oud. Dus ik hoef (lang) geduld nemen door, nog 4 maanden te afwachten.
Geduld is meer waard, maar ook beetje moeilijk, hehe. Ik hou vol....komt goed ;)
 

Mrgourmet

Baard
Klopt! Ik ben hier pas nieuw en mijn baard is op dit moment van 4 weken oud. Dus ik hoef (lang) geduld nemen door, nog 4 maanden te afwachten.
Geduld is meer waard, maar ook beetje moeilijk, hehe. Ik hou vol....komt goed ;)

ik ben vandaag sinds een jaar of 2 terug op dit forum, laatste post is geloof ik van 2018.
Groei mijn baard sinds 2016/2017 langer, ik heb wel altijd een stoppelbaard gehad als ruim 15 jaar (Ben nu 42 for the info)

laten groeien en er niet al teveel mee bezig zijn, zoals dagelijks smeren enzo.
komt goed. neem mijn woord na 7 a 10 maanden heb je echt iets om mee te werken,
daarvoor kom er een stekelvarkens tijd, wordt je gek van.
niet aankomen en niet afscheren. daarna is alles anders!
 
Banner image
Top