Mr. Bear Family Baardolie en Baardwax (Wilderness)

RonnieDoorzon

Volle Baard
[DOUBLEPOST=1426799548][/DOUBLEPOST]God-damn....
Wat een lucht geeft die soap van Mr. Natty .
Ik kan die lucht niet definiëren.
Smerig kan ik het niet noemen, maar lekker is het ook niet. Eerder vreemd.
Iemand anders ervaring met deze ShipWreck Soap?
Van mijn vrouw moest ik het maar in een afsluitbaar tupperware bakje doen, want de hele douche rook ernaar.
Hahahahahahahaha.

Inmiddels ook de baardbalm van Mr. Bear Wilderness bij de baard ingebracht, met als extra nog een klein beetje (2 druppeltjes) baardolie.
Pffff.... ook al zo'n vreemd luchtje.
Zeker niet vies, maar niet echt mijn ding dus.
Volgende keer maar de Woodland proberen.


Wilderness ruikt niet echt naar bos hoor.. ken je die bosvruchten snoepjes in zo'n wikkeltje van vroeger waarop je heel lang moest zuigen om vervolgens je tong aan open te halen? Daar ruikt het naar.
De woodland is de enige van mr. Bear die ik niet ken, maar ik ga ervan uit dat er ceder door zit.
Heeeeeeel erg in de verte ruik ik die snoepjes ook.
Maar wat er allemaal nog meer in zit.....?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zowel de Wilderness als de Woodland werden hier door mezelf EN door Cowgirl erg goed bevonden qua geur (Y)

Smaken verschillen nu eenmaal natuurlijk.
Zelf heb ik het bijvoorbeeld veel minder op citrus, vanille en pepermunt en die liggen bij anderen erg goed in de markt ;)
 

Bee1984

Baard
Hier is ook een pakketje binnengekomen :)

Meteen even snel een paar (3) druppeltjes in de baard gedaan. In de verte kan ik de snoepjes inderdaad ook wat plaatsen.
Of ik het lekker vindt kan ik nog niet echt zeggen. Fris in ieder geval wel, al is een flinke snuif boven het flesje altijd erg sterk. Ik moet er (bij nieuwe geurtjes) altijd even aan wennen.


IMG_20150320_174831_zpskocibbyf.jpg
 

Floris

Baard
@Cowboy of iemand anders die Mr. Bear Woodlands heeft uitgeprobeert
Kun je de geur van de Woodlands een beetje beschrijven? Ben zelf erg gek op bos geuren (den/ceder etc.) en heb het ook niet zo op de citrus geuren.
Heb ik dan aan de Woodlands een goede olie/wax? Bedankt alvast
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik heb de woodland balsem
De woodlands ruikt echt naar bos in de ochtend, als het dauw nog op de blaadjes zit.
Heerlijk fris.
 

Floris

Baard
Inmiddels zijn we al weer een paar weken verder, maar heb de 'Woodlands toch wel eens even in huis gehaald. De olie en eveneens de balsem.
Toen in het potje opendeed kwam er een oase van geur mij tegemoet, alleen wat mij opviel is dat de ceder niet de boventoon voerde. Wat ik als eerste rook is een combinatie van rozemarijn en lavendel. Daaronder zaten wel degelijk hout geuren. Ik kon ze niet plaatsen, dus heb maar eens even het etiket geraadpleegd, want ik was erg benieuwd.
Het is een combinatie van rozenhout, ceder, den, sandlewood en inderdaad rozemarijn en lavendel.
Hoe de olie en baardbalsem smeert en hoe handelbaar die is hoef ik niet te vertellen, want dat staat in voorgaande berichten goed weergegeven.

Kortom; De Mr. Bear Family baardolie en baardwax 'Woodlands' is wat mij betreft zeer goed bevonden!!!
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Mooie set, goed en lekker spul inderdaad, daar
zal je plezier aan beleven :)
 

Tjeerd

Baard
Fijne spulletjes ook goed spul ben er zelf ook zeer tevreden over.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

Antoon

Stoppelbaard
Blijf dit toch wel een van de prettigere merken vinden! Geen idee of dat komt doordat het ook de eerste was die ik gebruikte, maar kom toch meestal weer terug bij Mr. Bear Family als ik weer een ander uitstapje heb gemaakt.

Begint wel weer op te raken, dus binnenkort maar weer eens wat bestellen. Waarschijnlijk gewoon weer meneer beer.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Hoi @Steve, meestal gebruik ik alleen de baardolie maar zo af en toe ook de baard Balm,
als ik de baardbalm ook gebruik dan breng ik eerst in een volledig droge baard de baardbalm
aan en breng de baard in model, daarna breng ik nog wat baardolie aan maar deze smeer ik lichtjes
uit over de baard omdat ik de baardbalm dan al in de baard gemasseerd heb.
Baardbalm gebruik ik meestal 1 x in de week, baardolie is echter dagelijkse kost :)

Groeten Hans
 
Banner image
Top