Movemberkam

een paar dagen geleden toch maar weer besloten om mijn baard telaten groeien. Dit is al de 5de poging wordt er een beetje moedeloos van. Toen dacht ik , ik probeer het eens nog een keer. Ben nu pas een week verder, maar was rond aan het kijken voor een goede fles bij de gall kwam ik deze kam tegen. Vroeg me gewoon af in hoever.re deze geschikt is voor je baard, omdat er staat snorkam.

https://www.gall.nl/ontdek/artikelen/690-de-jameson-movember-snorkam/


De reden dat ik het trouwens niet volhou is als ik in de spiegel kijk dan ziet het er na een maand zo onverzorgd uit. Dat de enige optie volgens mij dan is om alles op standje 1 te trimmen.
 

maximum

Zware baard
Hoi..Een baard laten groeien vergt veel geduld..Kijk anders effe 2 maanden niet in de spiegel;)..Let it grow and beard on:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Staat niet veel info over de kam, maar ik vind het wel een leuk ding. Ook maar ff een flesje halen denk ik.. :)

Wat je baard betreft.. Geduld, doorzettingsvermogen en een hoop motivatie.. Dan kom je een heel end. Motivatie KUN je hier verkrijgen, die andere twee moet je zelf doen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Wat de kam betreft zie ik heus niet echt verschillen tussen baard en-snorrenkan tenzij de groffere modellen die enkel voor "zware baarden" zijn.

Verder kan deze dus dienen al lijkt hij me zelfs aan de brede kant te zijn voor een snor ;)

Wat het geduld betreft zou je na een maand even bij een barbier kunnen passeren voor advise en LICHT bijtrimmen om de boel er verzorgd te laten uitzien en minstens 4 à 6 maanden (maandelijks barbier?) te wachten om te kijken waar je naartoe wilt qua vorm en lengte.

Zoals zo vaak komt het neer op voldoende geduld opbrengen om een baard te laten groeien :)>

Tc1uY3T.jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Normaal gesproken is een snorrenkam kleiner dan een baardenkam,
ook iets fijner getand lijkt mij :confused:
Wat @Cowboy zegt, als de verzorging een punt is dan maandelijks
een bezoekje afleggen bij de barbier dan komt het wel in orde (Y)
Doorgaan dus en naar mate die baard van je groeit ben je wel een
prooi voor de dames, die zijn er vaak wild van, sterkte ;)

Groeten Hans
 

Kaas

Stoppelbaard
Ha lachen dingetje. Ik ben enorm whiskey fanaat dus ik denk dat ik eerdaags eens zo'n flesje aanschaf en dan laat ik hier wel even een kam-review achter ;).
 

Beatle

Baard
gister bij 2 gall winkels geweest, en ze wisten daar nog niks van deze actie van jameson, en hadden ook geen idee wanneer die actie gaat beginnen.

mss een mailtje sturen naar gall of jameson, of die meer weten
 

Kaas

Stoppelbaard
@JDillinger @Arjay @Beatle en @ andere geïnteresseerde. Heb even rondgebeld en de meeste Gall & Gall's regio Eindhoven krijgen deze op z'n vroegst aankomende maandag binnen. Maar ik zou 't meer voor de whiskey doen dan het kammetje want als je goed kijkt naar het plaatje is dat dingetje niet zo bijzonder groot. Althans niet groot genoeg om door mijn baard heen te komen denk ik, maarja het is dan ook een snorkam. Op het plaatje zit het kammetje in de kartonnen versiering van de dop van de fles. Zeg die fles is zo'n 8cm breed, dat kammetje is 2/3e van de breedte, dan is dat kammetje ongeveer 5cm breed en als je dan helemaal wiskundig door wil draaien is zo'n 20% van het kammetje zonder tanden aan de zijkanten, ofwel er blijft zo'n 4cm over in het midden voor de tanden. Volgens het plaatje zitten er 12 tanden op die dus verspreidt zijn over 4cm met 13 leegtes tussen de tanden in, dus dat is zo'n 1,6 milimeter per tand. :).... Ik weet ook niet exact waarom ik de moeite heb genomen dit uit te rekenen o_O
 

Beatle

Baard
Whisky genoeg hier atm, het lijkt mij wel een geinig hebbe dingetje

Gebruik momenteel toch altijd mijn houten baardkam,
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Het is inderdaad meer een hebbedingetje..
Thnx voor het checken, uitrekenen en posten. Schept toch weer wat verduidelijking.. (Y)
 
Banner image
Top