Morocco beard olie en Honest Amish heavy duty beard balsem

Zwollenaar

Zware baard
Ik heb ongeveer 15 minuten geleden bij Mijn Baard een flesje Morocco baardolie en een blikje heavy duty baardbalsem van Honest Amish besteld. Ik merk wat het bestellen van verzorgingsproducten voor mijn baard, ondanks mijn 65 jaar, ik nooit volwassen wordt.:)
Ik kijk er naar uit als een kind naar de intocht van Sinterklaas:mad:. Ik zal t.z.t een review van beide producten geven
 

Zwollenaar

Zware baard
@Arjay, Ik zal zo snel mogelijk een review plaatsen over deze olie. Het beschreven
geurpalet sprak mij erg aan. Ben zelf ook zeer benieuwd naar deze olie want ik ben
een fan van de Honest Amish producten
 

Zwollenaar

Zware baard
Al jaren gebruikte ik voor mijn baard de HA heavy duty balsem tot mijn tevredenheid Maar door het importgedoe met HA moest wat
anders. Op advies van MIJN BAARD gekozen voor de Baard Balm van Dutchbeards. En ik moet zeggen dat me dit niet tegen valt.Ik
merkt zelfs dat dit product een steviger hold heeft dan het genoemde product van HA. Maar de prijs beduidend hoger dus vraag ik me
af of ik dit op de lange duur financieel wel vol kan houden. Waar ik wel zeer tevreden over ben is de slick beard wax van Honest Amish
n
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top