Moppentrommel

Macx

Baardaap
Jantje komt thuis van school. Hij gaat in de keuken zitten en hoort geluiden. Hij gaat naar boven, komt bij zijn ouders slaapkamerdeur, kijkt door het sleutelgat en ziet zijn moeder met Sinterklaas. “Ojaaah, ojaaah” kreunt zijn moeder. “Ik wil een kind.” “Nou”, denkt Jantje, “hier wil ik niks van weten.” En hij gaat weer naar beneden naar de keuken. Tien minuten later komt Sinterklaas naar beneden en ziet Jantje zitten. Hij zegt tegen Jantje: “Zo, en wat wil jij van Sinterklaas?” “Nou”, zeg Jantje. Hij trekt zijn broek naar beneden, bukt voorover en zegt: “Als het niet te veel pijn doet, doe mij dan maar een nieuwe skelter.”

Macx

Baardaap
Het zusje van Jantjes vraagt aan jantje: Wat zijn papa en mama aan het doen? Jantje zegt: Ik denk soep aan het maken want papa zei: – Maggie erin?

Macx

Baardaap
Jantje zit in de klas en de juffrouw vraagt wie er een lang woord kent. Klaasje steekt zijn vinger op en mag het zeggen. “Aanhangwagen”, zegt hij. “Goed zo, Klaasje. Kinderen wie kent er nog eentje?” vraagt de juf. Marietje steekt haar vinger op en zegt: “Autoventieldop!” “Ook een mooi woord”, zegt de juf. Jantje steekt zijn vinger op en mag het ook zeggen. “Geslachtsgemeenschap, juf!” “Zo”, zegt de juf, “dat is een mond vol.” “Nee”, zegt Jantje, “dat is pijpen.”

Hartenheer

Zware baard
Een stel stoer uitziende motorrijders was aan het toeren toen ze een meisje zagen dat op het punt stond van een brug af te springen.

De motorrijders stopten en de leider, een grote bebaarde man, stapte van zijn motor en vroeg aan het meisje: "Wat ben je aan het doen?" "Ik ga zelfmoord plegen" antwoordde ze.

Omdat hij niet overgevoelig wou overkomen en de gelegenheid niet wilde missen, vroeg hij: "Wel, waarom geef je me geen kus voordat je springt?"

En ze doet het. Het was een lange, intensieve kus. Nadat ze waren uitgeboend zei de motorrijder: "Wow, dat was de beste kus die ik ooit gehad heb. Je gooit een waarlijk talent weg.
Je zou beroemd kunnen zijn. Waarom ga je in godsnaam zelfmoord plegen?"

"Mijn ouders willen niet dat ik me als een meisje kleed."

Hartenheer

Zware baard
Twee gekken zijn uit het gesticht ontslagen.

Ze leggen hun geld bij elkaar. De één heeft 10 euro en de andere 5 euro. "We kopen een auto" beslissen ze.

Ze komen bij een autosloop en lopen naar de baas.
"We willen een auto kopen" zeggen ze.
"Hoeveel hadden jullie gedacht uit te geven ?" "Nou we hebben samen 15 euro".

De baas begint te lachen: "Daarvoor kun je een spatbord en een stuur uitzoeken".
Ze kijken elkaar eens aan en sluiten de koop.

Terwijl ze 'broem broem' roepen gaan ze midden over straat.
De één met het spatbord stevig onder de arm, de ander met het stuur voor zich uit.

Een agent houdt hen tegen, bekijkt ze eens goed en zegt: "Volgens mij zit er bij jullie duidelijk een schroefje los".

"Zie je nou wel" moppert één van de twee, "Je hebt zo’n auto nog geen half uur en dan beginnen de reparaties al".

Hartenheer

Zware baard
Een Fransman, een Schot en een Belg zijn veroordeeld tot vijf jaar gevangenisstraf.

Maar ze hebben geluk: de rechter is jarig, en ze mogen alle drie wat meenemen.

De Fransman zegt: "Dan neem ik graag drie vriendinnen mee.

" De Schot zegt: "Dan heb ik graag twaalf kisten whisky."

De Belg zegt: "Doe mij maar 250 sloffen sigaretten."

Ieder krijgt wat hij verlangt. Na vijf jaar worden ze weer vrijgelaten.

De Fransman komt enigszins vermagerd weer naar buiten.
De Schot komt dronken naar buiten en zegt: Hik, ik heb eigenlijk wel een geinige tijd gehad.

Dan komt de Belg naar buiten met een sigaret in zijn mond, en hij vraagt: "Wie heeft er een vuurtje?"

Hartenheer

Zware baard
Reed ik gisteren van werk naar huis, zie ik plots een groen mannetje huilend langs de weg staan. Ik stop, ga er naar toe en vraag wat er is en of ik hem misschien ergens mee kan helpen. "Ik kom van Venus, ben homofiel en heb honger ..." "O" zeg ik met enige verbazing", Ik heb nog een boterham die ik je wel kan geven, maar verder kan ik je helaas niet helpen." Ik gaf hem mijn laatste boterham en reed verder.

Even later zie ik een rood mannetje huilend langs de weg staan. Weer stop ik en vraag wat er is en of ik misschien kan helpen. "Ik kom van Mars, ben homofiel en heb ontzettende dorst ..." Ik geef hem mijn blikje cola en zeg dat ik hem verder niet kan helpen.

300 meter verderop zie ik een blauw mannetje staan langs de weg. Enigszins geïrriteerd stop ik weer, ga naar het mannetje toe en schreeuw: "Zo blauwe homo, van welke kut planeet kom jij en wat moet je van me hebben?" Waarop het blauwe mannetje antwoordt: "Uw rij- en kentekenbewijs graag ..."

Banner image