Moppentrommel

zenn

Zware baard
Een man zit een biertje te drinken aan de bar als er een Piraat binnenloopt...
De Piraat heeft een houten been, een haak als hand en een ooglapje.
De man zegt tegen de piraat, "Ik drink op jouw verhaal, wat wil je drinken?"
De piraat vraagt om een Rum en gaat naast de man zitten.
De man vraagt, "Dus, hoe ben je je been verloren?"
"Arghhh!" zegt de Piraat, "Die ben ik kwijtgeraakt aan een witte haai toen ik overboord werd gegooid in de Caribische Zee!"
"Zo, heftig!" zegt de man, "En hoe ben je je hand kwijtgeraakt?"
"Arghhh!" zegt de Piraat weer, "die ben ik kwijtgeraakt aan een paar kannibalen in de Grote Oceaan!"
"Hoe is het mogelijk!" zegt de man. "Hoe ben je je oog verloren dan?"
"Arghhh..." zucht de piraat, "Dat kwam omdat er een meeuw in mijn oog poepte!"
"Huh?" vraagt de man, "Is meeuwenpoep zo gevaarlijk dan?"
Nee." zegt de Piraat, "Maar het was de eerste dag met mijn haak als hand..."
 

Peer

Baard
Jan wilde dolgraag sex hebben met dat hartstikke leuke mokkeltje Kimberley van zijn werk. Maar ze had al verkering met iemand anders.

Op 'n zekere dag was Jan zó gefrustreerd dat 'ie tegen haar zei: "Ik geef je 100 Euro als ik sex met je mag hebben..."
Kimberley keek hem aan en zei: "Nee!" Jan zei: "Ik ben super snel. Ik gooi het geld op de vloer, jij bukt om het op te rapen en ik ben al klaar voordat je het geld hebt opgepakt".

Ze dacht er even over na en zei dat ze het met haar vriendje zou bespreken, dus belde ze hem op om de situatie uit te leggen.
Haar vriend zei: "Je moet 'em niet om 100 maar 200 euro vragen en het geld dan zo snel mogelijk oprapen.
Heeft 'ie niet eens de tijd om z'n broek naar beneden te doen, haha!"

Ze ging ermee akkoord en accepteerde het voorstel van Jan maar dan voor 200 euro. Kimberley zou haar vriend terugbellen als ze het geld verdiend had.

Na een half uur heeft haar vriend nog steeds geen telefoontje gehad. Na bijna een uur wachten wordt hij ongeduldig en belt haar op.
Hij krijgt een kreunende en hijgende Kimberley aan de lijn: "Die klootzak had alleen maar muntgeld!”
 

Peer

Baard
43b0da30be706daf7ff9115e5430d4bf.jpg


Zo vroeg mogelijk beginnen, altijd goed!
 

Hartenheer

Zware baard
Het was echt zo.
Ze waren zo eenvoudig en startte altijd.
Toen ik nog jong was moest ik van IJmuiden naar {Toen nog opbouwend} Schalkwijk.
Daar had ik mijn winkel. Het had zo stevig gesneeuwd dat de Velsertunnel{A9) werd afgesloten omdat de autos vast liepen in de sneeuw.

Mijn eendje niet, dat was toen een van de weinige wagens met voorwiel aandrijving en kon zonder problemen langs de heren met de grote Mercedes rijden :D
 

Texman

Koning Baard
Ze waren geweldig in eenvoud.
Kuilen, hobbels, gekke bochten geen probleem.
En ze waren ook zuinig. En natuurlijk de non in de eend in de films van Louis de Funès scheuren met dat ding.
In films van Louis de Funès werd ook gebruik gemaakt van dit iconische model, waaronder deze klassieker uit de Gendarme serie.
 
Banner image
Top