Moppentrommel

zenn

Zware baard
183a6aa4_IMG_20200313_WA0011.jpg.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Heb vele jaren bij een uitvaartbedrijf een bijbaan gehad, alle voorkomende werkzaamheden, leuke tijd, vaak de grootste lol onder elkaar, met een uitgestreken gezicht helemaal in de plooi, puur met lichaamstaal etc, geen hond die het ooit merkte.
Een krat limonade voor de kinderen in een specifieke koelcel, heel normaal in die tijd....
Een bedkoeling kun je ook gebruiken voor andere dingen, mits schoongemaakt, ideaal om bier te koelen.

Heeft mijn grenzen verlegd!!
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Zulke dingen zei ik vroeger ook altijd op mijn werk.
Hierdoor hadden ze het idee dat ik totaal onder de duim zat :D
Kreeg dan als commentaar: hier heb je 80 personeelsleden die naar je moeten luisteren, maar thuis heb je niets te vertellen. Bekijk bijlage 15093

Enorme lol toen ik een keer bij een personeelsfeest aanwezig was.
Ik had vroeger een hele aardige collega op het werk die een kei was in organiseren van van alles en nog wat.
Hij stond ook altijd voor je klaar als je hem nodig had.(Y)(Y)(Y)
We hadden een feestje waarbij ook de echt-genoten aanwezig waren zo ook de vrouw van mijn collega.
Het irriteerde mij enorm dat bij alles wat ik aan mijn collega vroeg zijn vrouw het antwoord gaf.
Ik vroeg op een gegeven moment aan haar of mijn collega ook zelf een antwoord mocht geven.
Dat had ik dus niet moeten doen want daardoor heeft mijn collega thuis met zijn vrouw enorme problemen gehad.
Ja wist ik veel :confused::confused::confused::eek:
 

Laurent1965

Zware baard
Ik had vroeger een hele aardige collega op het werk die een kei was in organiseren van van alles en nog wat.
Hij stond ook altijd voor je klaar als je hem nodig had.(Y)(Y)(Y)
We hadden een feestje waarbij ook de echt-genoten aanwezig waren zo ook de vrouw van mijn collega.
Het irriteerde mij enorm dat bij alles wat ik aan mijn collega vroeg zijn vrouw het antwoord gaf.
Ik vroeg op een gegeven moment aan haar of mijn collega ook zelf een antwoord mocht geven.
Dat had ik dus niet moeten doen want daardoor heeft mijn collega thuis met zijn vrouw enorme problemen gehad.
Ja wist ik veel :confused::confused::confused::eek:
Arme kerel....
 

Jofa

Baard
Ik had vroeger een hele aardige collega op het werk die een kei was in organiseren van van alles en nog wat.
Hij stond ook altijd voor je klaar als je hem nodig had.(Y)(Y)(Y)
We hadden een feestje waarbij ook de echt-genoten aanwezig waren zo ook de vrouw van mijn collega.
Het irriteerde mij enorm dat bij alles wat ik aan mijn collega vroeg zijn vrouw het antwoord gaf.
Ik vroeg op een gegeven moment aan haar of mijn collega ook zelf een antwoord mocht geven.
Dat had ik dus niet moeten doen want daardoor heeft mijn collega thuis met zijn vrouw enorme problemen gehad.
Ja wist ik veel :confused::confused::confused::eek:

Leuk verhaal, maar triest voor die kerel inderdaad
 
Banner image
Top