Moppentrommel

zenn

Zware baard
pics_107_clean_790.jpg

pics_116_clean_790.jpg
 

TMG1961

Baardaap
A husband and wife were grocery shopping.
The man puts a case of beer in the cart. The wife asked him what he was doing. He said, "Its on sale for $10."
His wife replied, " You have beer at home and you know that we're on a budget, so put it back."
To avoid an argument, the husband compiled.

Later as they shopped, the wife puts a jar of face cream in the cart.
The husband said, "That's $20, why do you need that if we're watching money?"
His wife replied, "This makes me beautiful."

The husband then says, " So does the beer and its half the price".
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Een oud mannetje komt een Rotterdamse bar binnen, drukt met zijn hand op zijn keel en besteld met een schorre stem een bier bij de barkeeper. Even later drukt hij weer zijn hand tegen zijn keel en besteld met schorre stem nog een biertje. Niet veel later doet hij hetzelfde, als hij de barkeeper vraagt of hij af kan rekenen. De barkeeper bekijkt het oude mannetje en vraagt hem: 'Waarom drukt u steeds op uw keel, als u gaat spreken?' 'Een oude oorlogswond', antwoord het mannetje. 'Oh, maar dan hoeft u niet te betalen', zegt de barkeeper. 'Zie het als een eerbetoon aan veteranen, mijnheer'. Het mannetje staat op, drukt zijn hand tegen zijn keel, heft zijn rechterarm hoog op en zegt 'Danke schön'.
 

TMG1961

Baardaap
A gynecologist notices that a new patient is nervous. While putting on the latex gloves, he asks her if she knows how they make latex gloves. The patient says no. The doctor says, "There is a plant in Mexico full of latex that people of various hand sizes dip their hands into and let them dry. She does not crack a smile, but later she laughs. The doctor asks her, "What's so funny?" She says, "I'm imagining how they make condoms.
 

Bildtstar

Baard
Een geest uit een fles komt een Nederlander, een Belg en een Fries tegen. hij zegt ''Ik kan jullie een eeuwig leven vol geluk geven, maar dan moeten jullie aan 1 voorwaarde voldoen. Jullie moeten een voorwerp in zee gooien en als ik dat niet kan vinden krijg je het eeuwige leven, vind ik het dan sterf je''

De 3 mannen gaan akkoord.

De Nederlander gooit zijn trouwring in zee, na niet zo lang zoeken vind de geest de trouwring en de Nederlander sterft

De Belg gooit een gouden ketting in zee, maar doet deze eerst in een zak in de hoop dat de geest hem niet zal vinden. Na lang zoeken vind de geest de ketting toch en de Belg sterft

Ook de Fries gooit iets in zee, na een hele lange tijd zoeken heeft de geest nog steeds niks gevonden en hij geeft de strijd op, hij vraagt de Fries ''wat heb je in zee gegooid'' de Fries antwoord ''een bruistablet''
 
Banner image
Top